  • Data: 2012-05-25 19:56:16
    Temat: Re: Jaki Smartphone?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Ale zrozum, ze to jest kolejny, sztuczny "akademicki" problem...
    >Budzik Ci zadzwoni zawsze, niezaleznie od tego jak jest ustawiona
    >glosnosc - nawet gdy przestawisz suwakiem z boku "mute" to
    >budzik zadzwoni z glosnoscia ustawiona dla dzwonkow i budzikow.

    Dzwonkow i budzikow ? Czyli budzik nie zadzwoni, jesli scisze dzwonki
    ?
    Bo chyba wlascie tak twierdziles - ze przyciskami sie zmienia wszystko
    naraz ?

    Podajac oczywiscie jako zalete, bo przyznaje - ide do kina, to wciskam
    "cicho ma byc", a nie wszystko po kolei :-)

    >Ktos tu smucil ze nie chce aby go budzily smsy i e-maile w nocy.
    >Po prostu ustawiasz glosnosc na to co Ci potrzeba i zostawiasz ja.
    >Nie ruszasz.

    Ale nie chcesz zeby cie w dzien budzily. Ciszej, glosniej, wedle
    potrzeb ... ale w nocy ma sie automatycznie glosno ustawic :-)

    J.