  • Data: 2012-06-15 06:14:23
    Temat: Re: Jaki Smartphone?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:1ozm2lss9hn1c$.1sesj7befz34f$.dlg@40tude.net...

    > Takie programy to gorzej niz gdyby ich wcale nie bylo.
    > Tylko czas i pieniadze tracisz na ich sprawdzanie :-)
    >
    > I o tym mowa - nie 425 tys dobrych programow, ale moze pare setek.
    > Ktore najpierw trzeba znalezc :-)

    I myślisz że jeśli z 425 tysięcy wybrałbyś parę setek to ile wybrałbyś
    dobrych z 75 tysięcy?

    > W tym przypadku bezwzglene, mozesz sam sprawdzic :-)

    Wiesz że nie mogę.

    > Byc moze. Ale znalazlem tylko to
    > https://buy.garmin.com/shop/shop.do?pID=107112
    > i to
    > https://buy.garmin.com/shop/shop.do?pID=98479

    Chyba źle szukasz, bo ja na iPhone znalazłem mapy wschodniej Europy.
    Ale nie chce mi się szukać ich jeszcze raz.

    > Masochizm rozne ma formy - np wstac pol godziny pozniej i stracic klienta
    > za setki tysiecy :-)

    Bo nie możesz telefonu ustawić idąc spać ? Weź mnie nie rozśmieszaj.
    Przed spotkaniem z klientem za setki tysięcy to chyba więcej się trzeba
    przygotować niż włączyć budzik telefonie ... Wydumane masz przykłady.