  • Data: 2012-06-09 11:10:47
    Temat: Re: Jaki Smartphone?
    Od: AL <a...@s...tam> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-06-09 10:20, J.F. pisze:

    > W Polsce sa naprawde niezle, choc jak to amatorski produkt - niepelne.
    > Jak za granica to nie wiem.
    >
    > Ale ... mial byc program na iphona :-)

    Na Polske i EU to ja uzywam Sygica - jestem zadowolony.

    Ale jak w Sygicu dociagnolem mapy Ukrainy to sie zdziwilem, ze tyle
    bialych plam :/.

    Dlatego pisze o OSMAnd - mapy offline i ich dokladnosc, taka, ze uliczki
    znalazlem w malej wsi (do ktorej inne nawi maja jedynie droge dojazdowa
    lub wcale sie do niej nie przyznaja).
    Jedynie co, to w tym wypadku musze przelaczac sie na klawiature rosyjska
    (cyrylica) - bo inaczej nie da sie szukac adresu - ale to zaden problem.

    W temacie OSMand jeszcze: dociagnalem sobie rowniez mapy PL w tym mapy
    rowerowe. Niemal kazda przecinka lesna jest w nich rozrysowana.

    Jedyne zastrzezenie to niezbyt sprawny routing online - dlugo liczy i ma
    problem z dalekimi trasami (wg opisu >20km) - do Krymu nie chcial mi
    wyznaczyc trasy (ok 2000km), natomiast przy podziale na dwa odcinki (po
    ok 1000km) juz mu poszlo. Zreszta w opcjach pisze, ze routing offline to
    funkcjonalnosc beta (>20km) - wiec sie czepial nie bede.
    Natomiast wyznaczenie routingu online w OSMAnd - dziala zadowalajaco.

    Glosy polskie nawigatora sa - bede testowal za miesiac przedzierajac sie
    przez stepy ;).

    Sa jeszcze ew. mapy googla offline - sprawdze jak z ich dokladnoscia, bo
    nie bralem ich dotychczas pod uwage w wyjazdach zagranicznych (roaming).

    --
    pozdr
    Adam (AL)