  • Data: 2012-05-26 02:12:58
    Temat: Re: Jaki Smartphone?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "J.F" <j...@p...onet.pl> wrote in message
    news:jpoh44$m9d$1@inews.gazeta.pl...

    > Dzwonkow i budzikow ? Czyli budzik nie zadzwoni, jesli scisze dzwonki ?
    > Bo chyba wlascie tak twierdziles - ze przyciskami sie zmienia wszystko
    > naraz ?

    Zadzwoni ale ciszej lub głośniej w zależności od ustawienia.
    A do całkowitego wyłączania dzwonków, smsów czy e-maili
    używasz suwaka "mute" na boku obudowy...

    > Podajac oczywiscie jako zalete, bo przyznaje - ide do kina, to wciskam
    > "cicho ma byc", a nie wszystko po kolei :-)

    > Ale nie chcesz zeby cie w dzien budzily. Ciszej, glosniej, wedle potrzeb
    > ... ale w nocy ma sie automatycznie glosno ustawic :-)

    Nie rozumiem... W nocy, gdy jest cicho, ty chcesz telefon głośno
    a w dzień, gdzie jest ogólnie głośno ty chcesz cicho aby Cie nie
    budzil? W dzien spisz? Cos tu pomieszałes... Daj to jeszcze raz :-)