    From: atm <...@v...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Jaki Smartphone?
    Date: Mon, 30 Apr 2012 09:01:38 +0200
    <j...@p...onet.pl> <jnhc1q$p7s$1@mx1.internetia.pl>
    <j...@p...onet.pl> <jnhdko$bkl$1@node2.news.atman.pl>
    <j...@p...onet.pl> <jnheoa$cpb$1@node2.news.atman.pl>
    <j...@p...onet.pl> <jnhisl$hip$1@node2.news.atman.pl>
    <j...@p...onet.pl> <jnhmul$lpj$1@node2.news.atman.pl>
    <j...@p...onet.pl> <jnjpl8$aqf$1@node2.news.atman.pl>
    <j...@p...onet.pl> <jnjssq$et6$1@node2.news.atman.pl>
    <j...@p...onet.pl> <jnk5pv$of0$1@node2.news.atman.pl>
    <j...@p...onet.pl>

    On 2012-04-30 06:22, Pszemol wrote:

    > Osobno regulujesz dzwonek telefonu i smsy? :-) Po co?
    >
    > Nie zaoferujesz mi jakiegoś wyjaśnienia sensu ustawiania głośności
    > dla każdego alarmu w kalendarzu z osobna? Jakoś powycinałeś te
    > fragmenty bez słowa komentarza...

    Sory Pszemol, nie chcialo mi sie rozpisywac na ten temat.
    Co do mozliwosci ustawienia glosnosci osobno dla telefonu i smsow:
    1. Ktos dostaje bardzo duzo smsow a malo telefonow i nie potrzebuje
    jednakowej glosnosci w obu przypadkach.
    2. NIe wiem czy obecnie w "legalny" sposob mozesz dodawac dzwonki w iP?
    W kazdym razie w Androidzie to nie problem i gdyby sie okazalo, ze
    mp3 wybrany przez kogos kto nie ma pojecia jak zmodyfikowac dzwiek w
    edytorze a dzwiek jest okrutnie glosny na dziendobry, bedzie mogl bez
    problemu zmienic jego glosnosc niezaleznie
    od drugiego dzwonka, ktory nominalnie ma inny poziom glosnosci.

    > Alarm/Ringtone volume. Funkcja tych guzików zmienia się gdy jesteś
    > w czasie prowadzenia rozmowy lub słuchania muzyki - wtedy ściszasz
    > lub zgłaśniasz multimedia/rozmowę. I jeszcze raz się zmienia gdy masz
    > wetknięte do gniazda słuchawki - wtedy regulujesz głośność słuchawek.

    Ehhh, toz to nezwykle....aaa przepraszam mam ta funkcje w Androidzie,
    niezwykla, prawda? ;P

    > Czyż nie jest to równie proste co genialne rozwiązanie?
    > Bez jakichś bzdur z nadmierną gorliwością przy dodawaniu opcji
    > konfiguracyjnych i obłożeniu wszystkiego niepotrzebnymi "możliwościami"
    > zmian które nic faktycznie nowego nie wnoszą poza bałaganem user interface?

    Nie ma to jak proste rozwiazania, staja sie one jednak bardzo
    skomplikowane gdy potrzeba uzytkownika wykracza poza wizje producenta.
    NIe ma zadnego balaganu. Masz 6 podpisanych suwakow w jednym oknie.

    > Chętnie usłyszę od Ciebie jaki sens praktyczny ma ustawianie głośności
    > dla każdego alarmu w kalendarzu osobno - jeszcze tego nie napisałeś :-)

    Z tego ostatniego zdania wnioskuje, ze nadal sie nie rozumiemy.