  • Data: 2012-04-30 10:01:58
    Temat: Re: Jaki Smartphone?
    Od: AL <a...@s...tam> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-04-29 13:49, PlaMa pisze:

    > Ogólnie wątek znowu przerodził się w flame aple lover vs. alpe haters :)
    > Nie mniej wyciągnąłem pewne wnioski w co celować :)
    >
    > Na tą chwilę czekam aż wejdzie SGSIII i zobaczymy co się stanie z cenami
    > SGSII lub Nexsusa, ogólnie bardzo ciekawie wygląda Defy (tylko ten
    > jednordzeniowy 800MHz procek mnie niepokoi).

    etam - 1rdzen i 800MHz mam tez w DesireZ i sobie radzi - nie ma tragedii
    (Desire ma 1GHz a wypada gorzej od DesireZ w testach).

    Ogolnie, jesli nie oczekujesz od telefonu (przepraszam smartfonu :)
    multimedialnego kombajnu, na ktorym jednoczesnie bedziesz uruchamial 100
    aplikacji - to nie obawialbym sie az tak bardzo tego jednordzeniowca.
    No chyba, ze cena dla Ciebie gra drugorzędna role - to bierz to co
    najnowsze (dla zasady ;).

    --
    pozdr
    Adam (AL)