  • Data: 2012-04-30 07:46:06
    Temat: Re: Jaki Smartphone?
    Od: ArekM <a...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Przerost formy nad treścią?
    > Czym różni się 6 od 3, 4 i 5?
    > Albo po co rozróżniać 2 od 1?
    > W iPhone pod iOS są dwa ustawienia głośności: 1 i 2 osobno,
    > 3, 4, 5, 6 osobno. Do tego masz jeszcze kombinację wibratora.

    Uzywam telefonu jako budzika, ktory w dni robocze dzwoni zawsze o tej
    samej godzinie. Raz ustawiam i nie tykam tego co wieczór. Oczekuje, że
    wczesnie rano budzik nie bedzie "darł ryja" z taką samą głośnością, jak
    dzwonek telefonu, ktory chce jednak w zgiełku dnia usłyszeć. Moge to
    zrobic w iOS?

    Czasem pospie dłużej, i łapie sie na budzik w iP4 żony - normalnie
    zawału dostac mozna :) Z powodu głośności. Da sie to ustawic inaczej
    (nie chce mi sie teraz sprawdzac)?

    Ja mam słuzbowego 4s, ale leży w torbie rozładowany, numer przekierowany
    jest na moj prywatny numer/telefon. Nie uzywam go bo jest najnormalniej
    w swiecie upierdliwy. Tykam czasem telefon żony, ale bardziej po to,
    zeby zobaczyc, co jest ciekawego w AppStore - Clear Vision rządzi :)

    --
    Pzdr!