  • Data: 2012-04-30 10:11:47
    Temat: Re: Jaki Smartphone?
    Od: AL <a...@s...tam> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-04-29 14:13, Waldek Godel pisze:

    > Co prawda nie wiem co tam beton pisał, bo widzę tylko tyle, co mi inni go z
    > KF wyciągnęli, ale sądzę, że raczej flame troll vs. zdrowy rozsądek
    >
    > Co do Androida - po pierwsze godne przemyślenia jest, czy jesteś
    > ekshibicjonistą. Bo albo będziesz używał jego okrojonej wersji, bez
    > marketu/play, map, lokalizacji, gmaila, synchronizacji kalendarza i
    > kontaktów i paru jeszcze innych rzeczy, albo musisz dać google zgodę na
    > swobodne przeglądanie i obracanie twoimi prywatnymi danymi. To jest
    > pierwszy zasadniczy wybór.

> [...]

    ad 1. telefony jakie rozwaza pytajacy maja zazwyczaj gniazdo ladowania w
    postaci portu USB (mikro, mini,...) wiec naladuje go wszedzie - a
    kabelek kosztuje pare zlotych (a nie paredziesiat czy wiecej jak w
    przypadku ladowarki do iPhona) - kabelek awaryny w aucie, kabelek na
    biurku w pracy wystarczy by doladowac telefon.

    ad 2.
    sprawy naglego braku pradu rozwiazuje zewnetrzny battery pack - koszt to
    juz od 60pln (w srodku np. aku eneloopy ) i mozna go wrzucic do torby -
    jak jest potrzeba, to go wyciagnac i uzyc.
    Battery pack jest najczesciej rowniez ladowarka tych akumulatorkow z
    jakich korzysta, wiec w chwilach sposobnosci dbac, by byl zawsze
    nakarmiony po akcji serwisowej.
    A w najgorszym przypadku mozna uzyc dowolnych baterii 'paluszkow'
    kupionych w kiosku.

    ad.3
    jak ktos naprawde b.intensywnie dzwoni (niemal non stop) - to raczej
    telefon z duza pojemnosciowo bateria a smartfona zostawic sobie na
    poczte, nawigacje obsluge dokumentow, multimedia, etc...

    --
    pozdr
    Adam (AL)