  • Data: 2012-04-30 10:16:42
    Temat: Re: Jaki Smartphone?
    Od: AL <a...@s...tam> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-04-29 19:01, Pszemol pisze:

    > Najwyższy abonament do użytku domowego chyba...
    > Biznesowe są większe lub unlimited, nie?

    > No to nie rozumiem po co mu dodatkowy telefon na 60 minut rozmowy???

    > iPhone 4 Stand-by: Up to 300 h (2G) / Up to 300 h (3G)
    > Trzysta godzin to 300/24 to 12 i 1/2 doby.

    to zostaw swojego iPhona na te 300godzin.
    Sprawdzaj raz dziennie jaki jest stan baterii - a potem powiedz po ilu
    dniach musiales juz go wlaczyc do zasilania (o ile wczesniej sam nie padl).
    Czasami mam wrazenie, ze producenci przescigaja sie w podawaniu jak
    najdluzszych czasow czuwania - szkoda, ze to ma sie nijak do
    rzeczywistosci :/

    Zakladam, ze Twoj iPhone nie dociagnie nawet do 1 tygodnia - a producent
    podaje prawie 2 tygodnie (bez 1.5 doby).

    --
    pozdr
    Adam (AL)