    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Jaki Smartphone?
    Date: Sun, 29 Apr 2012 23:22:29 -0500
    <j...@p...onet.pl> <jnhc1q$p7s$1@mx1.internetia.pl>
    <j...@p...onet.pl> <jnhdko$bkl$1@node2.news.atman.pl>
    <j...@p...onet.pl> <jnheoa$cpb$1@node2.news.atman.pl>
    <j...@p...onet.pl> <jnhisl$hip$1@node2.news.atman.pl>
    <j...@p...onet.pl> <jnhmul$lpj$1@node2.news.atman.pl>
    <j...@p...onet.pl> <jnjpl8$aqf$1@node2.news.atman.pl>
    <j...@p...onet.pl> <jnjssq$et6$1@node2.news.atman.pl>
    <j...@p...onet.pl> <jnk5pv$of0$1@node2.news.atman.pl>

    "atm" <...@v...pl> wrote in message news:jnk5pv$of0$1@node2.news.atman.pl...

    > Korzystajac z guzikow umieszczonych na obudowie domyslnie zmieniam
    > glosnosc dzwonka telefonu a jesli polacze zmieni sie rowniez glosnosc
    > smsow. Zmiana glosnosci alarmow to dwa tapniecia i slider (przynajmniej
    > obecnie, nigdy nie szukalem szybszego dostepu bo tego nie potrzebowalem).

    Osobno regulujesz dzwonek telefonu i smsy? :-) Po co?

    Nie zaoferujesz mi jakiegoś wyjaśnienia sensu ustawiania głośności
    dla każdego alarmu w kalendarzu z osobna? Jakoś powycinałeś te
    fragmenty bez słowa komentarza...

    > Ok, czyli wg tego co napisales glosnosc dzwieku alarmu jest zlinkowana
    > tylko i wylacznie z glosnoscia dzwieku telefonu?
    > Po odblokowaniu iP4 i wciskaniu +/- ktora glosnosc zmieniasz?

    Alarm/Ringtone volume. Funkcja tych guzików zmienia się gdy jesteś
    w czasie prowadzenia rozmowy lub słuchania muzyki - wtedy ściszasz
    lub zgłaśniasz multimedia/rozmowę. I jeszcze raz się zmienia gdy masz
    wetknięte do gniazda słuchawki - wtedy regulujesz głośność słuchawek.

    Czyż nie jest to równie proste co genialne rozwiązanie?
    Bez jakichś bzdur z nadmierną gorliwością przy dodawaniu opcji
    konfiguracyjnych i obłożeniu wszystkiego niepotrzebnymi "możliwościami"
    zmian które nic faktycznie nowego nie wnoszą poza bałaganem user interface?

    Chętnie usłyszę od Ciebie jaki sens praktyczny ma ustawianie głośności