    From: atm <...@v...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Jaki Smartphone?
    Date: Sun, 29 Apr 2012 15:31:33 +0200

    On 2012-04-29 15:27, ToMasz wrote:

    > drogo
    > też drogo, i stan idealny najczęsciej oznacza jeszcze działa

    > Defy PLUS ma 1Ghz i 1700mAh. 859zł nowa z fakturą. Jak Ci nie odpowiada,
    > to w klasie do 1000zł raczej będziesz miał ciężko coś znaleźć.
    > ToMasz

    Ze dwa miesiace temu ciezko bylo o CM na Defy Plus a w wielu przypadkach
    (jak na przyklad koslawa obsluga niektory routerow) jest to must have.
    Poza tym CM standardowo robi overclock do 1GHz, dodatkowo swietnie
    usprawniajac dzialanie grafiki. Teraz juz nie pamietam cyferek, sa do
    odnalezienia w historii grupy. Bylem bardzo zdziwiony co mozna osiagnac
    nie zwiekszajac zuzycia pradu.