  • Data: 2012-04-29 17:06:49
    Temat: Re: Jaki Smartphone?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "atm" <...@v...pl> wrote in message news:jnhmul$lpj$1@node2.news.atman.pl...

    > Eeee Pszemol, to dosc typowy argument fanow Appla ;P

    > No ale jak ma sie wg Ciebie glosnosc youtuba czy odtwarzacza mp3
    > odglosnosci dzwieku w sluchawce? Jak dla mnie sa to dwa zupelnie
    > rozne zagadnienia.

    Acha, przez słuchawki jest jeszcze jedna...
    Ale niezależnie czy słuchasz rozmowy z kolegą czy youtuba
    to ustawienie masz to samo. Zresztą jest to bez znaczenia bo
    iPhone ma specjalne guziki + i - do ściszania/zgłaśniania
    słuchawek bez budzenia ekranu telefonu.

    > Jesli wyciszam, to w okreslonym celu: nie chce wogole robic halasu, od
    > tego mam wibracje zeby mnie powiadomily. Nie pisze, ze sie nie da. Moze
    > sie da ale nigdy nie szukalem takiej opcji w systemie ani wsrod
    > dodatkowych aplikacji.
    >
    > Piszesz o przeroscie formay nad trescia... ale wlasnie ten "przerost"
    > umozliwia mi ustawienie alarmu z kalendarza w taki sposob, ze ciche
    > sluchanie poprzedniego wieczora mp3 nie spowoduje, iz nastepnego
    > ranka przegapie czegos waznego zapisanego w kalendarzu.

    Sorry, ale nie przekonuje mnie Twoje tłumaczenie...
    Mi bardziej pasuje fakt, że głośność jest dostosowana do potrzeb
    w danej chwili i nie muszę przewidywać w momencie ustawiania
    alarmu co będę potrzebował miesiąc na przód.