    Date: Sun, 24 Jul 2016 23:02:08 +0200
    From: Jawi <g...@p...fm>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Jaki SSD 250GB

    W dniu 2016-07-24 o 21:01, z pisze:

    > Napisz na czym pracujesz i jak.
    > Może pracujesz na wypasionych kompach i do tego w sieci lokalnej?
    Albo zupełnie odwrotnie, na takim co mu nawet dysk SSD nie pomoże. Na
    próbę wsadziłem do notebuka na jakimś Atomie taki dysk, to owszem, start
    szybszy, pasjans szybciej się uruchamiał itd. No luks, do momentu
    uruchomienia przeglądarki, youtuba etc... :) Wszystko wróciło do smutnej
    normy :) Było lepiej owszem, ale majtek przez głowę nie ściągałem. Do
    takiego małego spowalniacza (np do netu) to SSD wiatru we włosach nie
    wywoła.