  • 31. Data: 2010-05-11 19:14:04
    Temat: Re: Jaki PRAWDZIWY rowerowy plecak foto?
    Od: JaromirD <r...@q...pl>

    Dziękuję wszystkim za rady i wskazówki. Najbardziej przypadł mi do gustu
    sposób podany przez JTR: pas biodrowy Lowepro Off Trail. Przeglądając pod
    kątem takich rozwiązań ofertę Lowepro znalazłem jeszcze torbę na pasie
    Inverse 100 AW. Ma kilka plusów w porównaniu do Off Trail: kieszenie, chyba
    lepsza tylna część, pokrowiec przeciwdeszczowy, uchwyty na statyw lub
    kurtkę. Ma też wady: ciężar (0,8 kg wobec 0,5 kg), rozmiar (nieco większy) i
    cena (30 % większa). No i na początku w przypadku Off Trail mogłbym wozić
    tylko kaburę bez pokrowców n obiektywy, co jeszcze bardzij zmniejszyłoby
    ciężar i rozmiar. Teraz muszę znaleźć je w jakimś sklepie i obejrzeć. A
    propos, spotkał może ktoś Off Trail w Krakowie lub Katowicach (akurat będę
    tam jutro)?

    JaromirD

  • 32. Data: 2010-05-12 05:56:43
    Od: "Bogusław Pazorek" <b...@W...gazeta.pl>

    JaromirD <r...@q...pl> napisał(a):

    > Szukam plecaka do przewoĹźenia na rowerze D90 z obiektywem 18-105 (w
    > przyszłości dodatkowo coś w rodzaju Sigmy 10-20 i lampy metz 4.
    Możliwość

> [...]
    > zaletą, choć przyznam, że nie bardzo sobie wyobrażam jazdę ze
    statywem na
    > plecach. Jednak podstawowym wymogiem jest system wentylacji, czyli Ĺźeby
    tył
    > plecaka nie przylegał do pleców rowerzysty. Na zdjęciach, które
    znalazłem
    > internecie plecaki mają sztywne i proste tyły, co dla mnie
    dyskwalifikuje je
    > w zastosowaniach rowerowych. Może ktoś się spotkał z takimi plecakami
    > mógłby coś podpowiedzieć? Nie musi to być stricte plecak, może być

    Witam.
    Mam D90 i dodatkowy obiektyw, trochę rupieci i kupiłem sobie to
    http://products.lowepro.com/product/Inverse-200-AW,2
    101,7.htm
    Jeżdżę b.często rowerem w plener i jak do tej pory nie miałem jeszcze nic
    lepszego. Funkcjonalny, z osłoną p.deszczową, dodatkowym paskiem na ramię.Ma
    troki do przypięcia statywu. Jestem bardzo zadowolony.Jak poszukasz dobrze
    to za 200 PLN da się go kupić. No i firma niezła gwarantująca, że się nie
    rozleci po jednym sezonie.Polecam
    Kapitansio

  • 33. Data: 2010-05-12 10:25:42
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2010-05-12 07:56:43 +0200, "Bogusław Pazorek"
    <b...@W...gazeta.pl> said:

    > No i firma niezła gwarantująca, że się nie
    > rozleci po jednym sezonie.

    Ekhm. Tanie Lowe niespecjalnie się różnią standardem wykonania od
    innej, podobnej cenowo chińszczyzny, więc i dorabianie cudownej jakości
    i trwałości za pomocą nadruku na metce nie bardzo jest uzasadnione.
    LowePro wyrobiło sobie markę jakością drogich toreb i w tym segmencie
    było naprawdę nieźle (a może jest i do dzisiaj, nie wiem). Ich tanie
    torby były i są... po prostu tanie i nie należy oczekiwać żadnych cudów.

    de Fresz

  • 34. Data: 2010-05-17 06:57:09
    Od: "Ktotek (K.P.)" <k...@o...pl>

    de Fresz wrote:

> [...]
    > było naprawdę nieźle (a może jest i do dzisiaj, nie wiem). Ich tanie
    > torby były i są... po prostu tanie i nie należy oczekiwać żadnych cudów.

    Może i masz rację, NOVA 4 się posypała - zamek zaczął się odpruwać, w
    sumie nic wielkiego, ale jednak. Miałem dylemat czy ją reklamować bo
    torba swoje odsłużyła, odczekałem swoje i dostałem nowszy odpowiednik
    mojej torby, w której poprawiono kilka istotnych szczegółów. Jedno
    LowePro trzeba więc przyznać - "wieczysta" gwarancja działa, warto kupić
    w oficjalnej dystrybucji i zachować paragon.

    --
    Pozdrawiam, ktotek (K.P.)

  • 35. Data: 2010-05-18 17:08:26
    Od: Michał Smoczyk <m...@w...pl>

    W dniu 09.05.2010 17:24, Roger from Cracow pisze:

    > Lowepro Rover PLUS AW, krótko mówiąc (uwaga straszne słowo) jest
    > zajebisty zarówno na rower jak i piesze wypady. Przypniesz statyw, kask,
    > wypakujesz sprzetem i zostaje jeszcze sensowna przestrzeń bagażowa.
    > Z zalet posiada również chowany pokrowiec w razie deszczu, świetny
    > system pasków i regulacji i dobrą wętylację, jest sztywny. Nie jest tani
    > ale

    Ma co najwyżej przeciętną wentylację, ja bym powiedział nawet że
    kiepską. Mam i używałem na kilku wypadach w gorące kraje - masakra,
    lepi się do pleców. Na rowerze też się pocisz i to nawet szybciej,
    mam podobne wrażenia.

    Wentylacja to najsłabsza dla mnie strona tego plecaka, poza tym jest
    świetny, dobrze chroni przed nawet cięższym deszczem (z pokrowcem).
    Dla mnie poza tym jedną cechą ma same zalety.

    W plecakach Lowepro w ogóle rozwiązania wentylacyjne są nienajlepsze
    i często odstają do tyłu nawet w stosunku do zwykłych tanich
    plecaków. Mam też mniejszą i starszą wersję Rovera i było jeszcze
    gorzej.

    Pozdrawiam,

    --
    Michał