  • 1. Data: 2010-05-09 12:00:01
    Temat: Jaki PRAWDZIWY rowerowy plecak foto?
    Od: JaromirD <r...@q...pl>

    Szukam plecaka do przewożenia na rowerze D90 z obiektywem 18-105 (w
    przyszłości dodatkowo coś w rodzaju Sigmy 10-20 i lampy metz 4. Możliwość
    montowania statywu (velbon sherpa 600R) lub monopodu byłaby dodatkową
    zaletą, choć przyznam, że nie bardzo sobie wyobrażam jazdę ze statywem na
    plecach. Jednak podstawowym wymogiem jest system wentylacji, czyli żeby tył
    plecaka nie przylegał do pleców rowerzysty. Na zdjęciach, które znalazłem w
    internecie plecaki mają sztywne i proste tyły, co dla mnie dyskwalifikuje je
    w zastosowaniach rowerowych. Może ktoś się spotkał z takimi plecakami i
    mógłby coś podpowiedzieć? Nie musi to być stricte plecak, może być co innego
    ale o podobnej funkcjonalności.

  • 2. Data: 2010-05-09 12:31:05
    Temat: Re: Jaki PRAWDZIWY rowerowy plecak foto?
    Od: MrJiNks <m...@b...com>

    W dniu 2010-05-09 14:00, JaromirD pisze:
> [...]
    > mógłby coś podpowiedzieć? Nie musi to być stricte plecak, może być co innego

    Kupiłem sobie na rower coś takiego:

    http://www.allegro.pl/item1032613219_plecak_canon_40
    d_50d_7d_5d_nikon_d5000_d3000_d40.html

    Powiem, że jak na tą cenę plecak nie rozpada się sam, jest wygodny
    i ma w miarę miękki tył. Ostatnio zaatakował nas deszcz w lesie
    i w środku było sucho, dodatkowo w górną komorę wejdzie butelka
    1,5l z wodą + kilka browarów. Nie wiem jak to będzie się zachowywało
    przy większym deszczu;).

    JiNx

  • 3. Data: 2010-05-09 14:30:58
    Od: JaromirD <r...@q...pl>

    MrJiNks wrote:

> [...]
    > i w środku było sucho, dodatkowo w górną komorę wejdzie butelka
    > 1,5l z wodą + kilka browarów. Nie wiem jak to będzie się zachowywało

    A czy ma taką wentylację jak ten (bo o taką mi właśnie chodzi, niestety
    cena, waga i - prawdopodobnie - rozmiar są trochę za duże): http://www.jack-
    wolfskin.com/desktopdefault.aspx/tabid-762/431_read-
    20510/usetemplate-
    product/

    JaromirD

  • 4. Data: 2010-05-09 15:24:21
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    Lowepro Rover PLUS AW, krótko mówiąc (uwaga straszne słowo) jest
    zajebisty zarówno na rower jak i piesze wypady. Przypniesz statyw, kask,
    wypakujesz sprzetem i zostaje jeszcze sensowna przestrzeń bagażowa.
    Z zalet posiada również chowany pokrowiec w razie deszczu, świetny
    system pasków i regulacji i dobrą wętylację, jest sztywny. Nie jest tani ale
    to zakup na pół życia... w przeciwieństwie do jakiś wynalazków za parę
    dych.

    --
    Marcin Roger Pojałowski
    http://www.wrota-bieszczadow.pl; http://studio-roger.pl

  • 5. Data: 2010-05-09 15:25:21
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

> [...]
    > ale
    > to zakup na pół życia... w przeciwieństwie do jakiś wynalazków za parę

    aha, można wywalić część foto i mamy spory plecek do innych
    zastosowań.

    Roger

  • 6. Data: 2010-05-09 15:52:58
    Od: "Marlboro" <n...@n...com>

    > aha, można wywalić część foto i mamy spory plecek do innych
    > zastosowań.

    500 PLN za plecak do aparatu? Don't fucking bullshit me...

  • 7. Data: 2010-05-09 15:53:37
    Od: "Marlboro" <n...@n...com>

    Użytkownik "Marlboro" <n...@n...com> napisał w wiadomości
    > 500 PLN za plecak do aparatu? Don't fucking bullshit me...

    Oczywiście ten komentarz dotyczy tylko i wyłącznie amatorów.

  • 8. Data: 2010-05-09 16:05:49
    Od: JaromirD <r...@q...pl>

    Marlboro wrote:

    > Użytkownik "Marlboro" <n...@n...com> napisał w wiadomości
    >
    > Oczywiście ten komentarz dotyczy tylko i wyłącznie amatorów.

    Czyli niestety i mnie.

    JaromirD

  • 9. Data: 2010-05-09 16:13:05
    Od: JaromirD <r...@q...pl>

    Roger from Cracow wrote:

> [...]
    > ale to zakup na pół życia... w przeciwieństwie do jakiś wynalazków za parę

    Wygląda na super plecak, ale:
    - za duży; jak mam bagaż to biorę sakwy. Plecak chciałbym tylko na aparat +
    1 dodatkowy obiektyw + ewentualnie lampa + mapa + portfel. Rezygnuję ze
    statywu na rzecz monopodu montowanego do ramy. Wiem, że monopod w pełni nie
    zastąpi statywu ale jest lżejszy i mniejszy,
    - za drogi.

    JaromirD

  • 10. Data: 2010-05-09 16:13:49
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Sun, 9 May 2010 17:24:21 +0200, Roger from Cracow wrote:
    > Lowepro Rover PLUS AW, krótko mówiąc (uwaga straszne słowo) jest
    > zajebisty zarówno na rower jak i piesze wypady.

    To jest dosc spory plecak ktory się srednio nadaje na rower moim
    zdaniem. Chyba ze się komus wygodnie jezdzi z wypakowana
    (=nieskompresowana) 45-ka, bo to tej wielkosci plecak jest...

    PS. http://www2.ling.pl/index.html#words?act[0]=1&word[0
    ]=rover&lang[0]=
    --
    Michał http://kbns.digart.pl/