-
1. Data: 2010-05-08 21:12:01
Temat: kupiłem aparat CANON - w domu okazało się że uszkodzony
Od: "dziecko neostrady" <d...@g...com>
Witam grupowiczów
kupiłem dzis aparat cyfrowy Canon, niestety w supermarkecie - w sklepie
odpaliłem, wydawał sie OK.
w domu zrobiłem kilka zdjęć i poczułem że się strasznie nagrzewa, lampa nie
chciała błyskać, baterie po chwili padły.
tak samo na dobrych, naładowanych akumulatorach z innego aparatu.
mam zamiar czym prędzej leciec jutro do sklepu i go wymienić lub poprostu
oddać. Z mojego doswiadczenia wiem że w supermarkecie ciężko cokolwiek
zareklamować, odrazu odsyłają do serwisu.
Prosze pomóżcie, powiedzcie jakie mam prawa żeby nie mogli mnie zagjąć.
Aparat był prezentem i straszna lipa gdyby odrazu poszedł do serwisu na
długie tygodnie.
Pozdrawiam
-
2. Data: 2010-05-08 21:14:55
Temat: Re: kupiłem aparat CANON - w domu okazało się że uszkodzony
Od: "R" <...@n...spam>
Użytkownik "dziecko neostrady" <d...@g...com> napisał w wiadomości
news:4be5d39d$0$2583$65785112@news.neostrada.pl...
>
> Prosze pomóżcie, powiedzcie jakie mam prawa żeby nie mogli mnie zagjąć.
> Aparat był prezentem i straszna lipa gdyby odrazu poszedł do serwisu na
> długie tygodnie.
Zgłoś niezgodność towaru z umową. Możesz żądać wymiany na nowy, a jeśli nie
będą mieli to zwrot pieniędzy.
R.
-
3. Data: 2010-05-08 21:29:22
Temat: Re: kupiłem aparat CANON - w domu okazało się że uszkodzony
Od: KiloSierra <K...@s...pl>
R pisze:
> Zgłoś niezgodność towaru z umową. Możesz żądać wymiany na nowy, a jeśli nie
> będą mieli to zwrot pieniędzy.
> R.
>
>
i po cholere trolla karmisz?
-
4. Data: 2010-05-12 13:26:56
Temat: Re: kupiłem aparat CANON - w domu okazało się że uszkodzony
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Użytkownik "dziecko neostrady" <d...@g...com> napisał
> mam zamiar czym prędzej leciec jutro do sklepu i go wymienić lub
> poprostu oddać. Z mojego doswiadczenia wiem że w supermarkecie
> ciężko cokolwiek zareklamować, odrazu odsyłają do serwisu.
> Prosze pomóżcie, powiedzcie jakie mam prawa żeby nie mogli mnie
> zagjąć. Aparat był prezentem i straszna lipa gdyby odrazu poszedł
> do serwisu na długie tygodnie.
I tak pojdzie.
Upierasz sie tylko przy niezgosci z umowa, sklep wysyla do serwisu
.. i masz dwa tygodnie na reakcje.
J.