  • Data: 2010-05-11 19:14:04
    Temat: Re: Jaki PRAWDZIWY rowerowy plecak foto?
    Od: JaromirD <r...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dziękuję wszystkim za rady i wskazówki. Najbardziej przypadł mi do gustu
    sposób podany przez JTR: pas biodrowy Lowepro Off Trail. Przeglądając pod
    kątem takich rozwiązań ofertę Lowepro znalazłem jeszcze torbę na pasie
    Inverse 100 AW. Ma kilka plusów w porównaniu do Off Trail: kieszenie, chyba
    lepsza tylna część, pokrowiec przeciwdeszczowy, uchwyty na statyw lub
    kurtkę. Ma też wady: ciężar (0,8 kg wobec 0,5 kg), rozmiar (nieco większy) i
    cena (30 % większa). No i na początku w przypadku Off Trail mogłbym wozić
    tylko kaburę bez pokrowców n obiektywy, co jeszcze bardzij zmniejszyłoby
    ciężar i rozmiar. Teraz muszę znaleźć je w jakimś sklepie i obejrzeć. A
    propos, spotkał może ktoś Off Trail w Krakowie lub Katowicach (akurat będę
    tam jutro)?

    JaromirD