  • Data: 2010-05-18 17:08:26
    Temat: Re: Jaki PRAWDZIWY rowerowy plecak foto?
    Od: Michał Smoczyk <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 09.05.2010 17:24, Roger from Cracow pisze:

    > Lowepro Rover PLUS AW, krótko mówiąc (uwaga straszne słowo) jest
    > zajebisty zarówno na rower jak i piesze wypady. Przypniesz statyw, kask,
    > wypakujesz sprzetem i zostaje jeszcze sensowna przestrzeń bagażowa.
    > Z zalet posiada również chowany pokrowiec w razie deszczu, świetny
    > system pasków i regulacji i dobrą wętylację, jest sztywny. Nie jest tani
    > ale

    Ma co najwyżej przeciętną wentylację, ja bym powiedział nawet że
    kiepską. Mam i używałem na kilku wypadach w gorące kraje - masakra,
    lepi się do pleców. Na rowerze też się pocisz i to nawet szybciej,
    mam podobne wrażenia.

    Wentylacja to najsłabsza dla mnie strona tego plecaka, poza tym jest
    świetny, dobrze chroni przed nawet cięższym deszczem (z pokrowcem).
    Dla mnie poza tym jedną cechą ma same zalety.

    W plecakach Lowepro w ogóle rozwiązania wentylacyjne są nienajlepsze
    i często odstają do tyłu nawet w stosunku do zwykłych tanich
    plecaków. Mam też mniejszą i starszą wersję Rovera i było jeszcze
    gorzej.

    Pozdrawiam,

    --
    Michał