  • Data: 2010-05-10 18:55:44
    Temat: Re: Jaki PRAWDZIWY rowerowy plecak foto?
    Od: "m0w" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Plecaki foto niestety pod względem systemów nośnych są nieakceptowalne,
    > (chyba) żaden nie ma siatki dystansowej na plecach a to jedyne sensowne
    > rozwiązanie na rower i dłuższe noszenie. MZ najlepiej więc kupić i
    > przystosować coś niefotograficznego, np taki deuter futura w odpowiednim
    > rozmiarze.

    Ostatnio kupiłem DeuterSuperbike.
    Bardzo wygodny plecak.
    Nie mam pomysłu jak go można zagospodarować wewnątrz, ale D80+tamron
    17-50/2.8
    włożyłem bez problemu i sporo miejsca zostało. Ścianki dość grube przez
    sporą ilość dedykowanych pokrowców(na kask, przciwdeszowy na plecak) Twardy
    i oddychający tył-aparat nie uwiera w plecy. Nie miałem jeszcze tak
    wygodnego plecaka. Wydaje się być z dobrych materiałów i solidnie wykonany.
    300zł na allegro.
    Można by zrobić wkładkę do środka separującą aparat od np.dodatkowego
    obiektywu i było by nieźle.