  • Data: 2012-03-05 08:25:55
    Temat: Re: Jaki 7-osobowy
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-03-02 16:02, Ergie pisze:

    > Dzięki za konkretna informację ale nie stać mnie na to :-(
    > Poza tym na co dzień do pracy/szkoły/sklepu to jednak spore autka.

    Chcesz wydać 55k PLN na auto, to za te pieniądze kupisz Eurovana i
    zostanie jeszcze sporo kasiory na paliwo, dopieszczenie auta.
    Te autka skończyli produkować w 2008 i takie auto z końca produkcji
    spokojnie kupisz do 45k PLN. Do tego można wyrwać autko salonowe, od
    pierwszego właściciela i to bardzo dobrze wyposażone (climatronik 4-ro
    strefowy, navi, radiotelefon, pełna elektryka itp itp.) Dobre silnik
    2,2HDI, do tego w miarę oszczędne i ciche. Można wziąć benzynę i
    spokojnie dołożyć LPG. Mój były szef kiedyś przyprowadził sobie Cytrynę
    C8 z silnikiem 2,2 benzyna. Wyposażone full (bez skór) i powiem, że
    jeździło się tym bardzo komfortowo, klima mocno wydajna (osobne
    sterownie na przód i tył), fotele wygodne, obszerne, możliwość dowolnej
    konfiguracji wnętrza, na miasto może troszkę przy duże, ale dawało radę.
    Na trasy auto idealne. Nie pamiętam ile to to paliło, ale jak bym miał
    dużą rodzinkę to bym się rozejrzał za takim autkiem.