  • Data: 2018-08-02 11:16:16
    Temat: Re: Jaki .
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-08-02 o 06:56, abn140 pisze:
    > film albo tekst obalajacy te miejska legende lezy gdzies na necie.

    No leży. Mercedes sporo stracił na serii M, A, C, w sensie że jesli
    dotąd wszystko było w miarę OK to później już nie.

    Wracając do urban legend, to strata miała być spowodowana tym, że
    serwisy padły przy 123/4 i nie zarabiały bo auta się mało psuły co
    oczywiście było wielką bzdurą z tymi serwisami :)

    > merce przed w123 byly podobnie lub nawet bardziej trwale jednak daly kase
    > umozliwiajaca opracowanie w123.
    > w140 tez sie jakos sprzedawalo mimo ze w momencie debiutu calosc produkcji
    > poprzednika nadal byla w ruchu.
    > pomijajac wypadki pozary, itp sprawy losowe ktore zawsze beda kasowac auta.

    Tak. Ja się odniosłem do następnych produkcji z lat 2000 gdzie marka
    sporo straciła na niedoróbkach i awariach.

    --
    LordBluzg(R)
    ?Sukces WOŚP klęską PiS?