  • Data: 2016-01-08 22:39:39
    Temat: Re: Jakby ktoś chciał...
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Najlepsze jest to ze jak by poszedl i powiedzial jak bylo to pewno by nie ukarali. W
    strazy pracuja ludzie i prawie zawsze daja sie przekonac za chora matka i ten co
    niosl mleko tez moze byc chory. Ale jak ktos sie przypiedala ze nygusy to normalna
    reakcja kazdego jest w takiej sytuacji wkurwienie. Zwlaszcza ze oni wtedy nie
    nygusowali tylko uczciwie pracowali bo lazili. Mam rozwalone kolano. Juz sie troche
    naprawilo ale jak wychodze z domu to zakladam taka konstrukcje na kolano zeby sie nie
    gibalo. Praktycznie mam problemy z poruszaniem sie. Postawilem na miejscu dla
    inwalidy. Przychodze i kartka ze mam sie zglosic. Poszedlem od razu bo niedaleko
    bylo. Gosc grzecznie pyta dlaczego parkowalem na miejscu dla inwalidy. Podciagnalem
    nogawke i pokazalem konstrukcje. Powiedzial ok i ze zalatwione. Poza konkursem spytal
    dlaczego nie nie mam karty inwalidy. Odpowiedzialem zgodnie z prawda ze nie
    przysluguje bo to daje sie wyleczyc. Rozstalismy sie w duchu wzajemnego zrozumienia i
    poszanowania.