  • Data: 2016-01-09 16:53:36
    Temat: Re: Jakby ktoś chciał...
    Od: Kaczin <j...@p...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 09.01.2016 o 01:09, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

    > "Eneuel Leszek Ciszewski" n6phdr$u50$...@n...news.atman.pl

    > http://eneuel.w.duna.pl/zdrowie/Renta/okregowy/okuli
    sta/OdpBieglaZUSokulistaOO.pdf

    Dlaczego wciąż publikujesz linki do swoich wypocin, zamiast pokazać
    oryginalne dokumenty.
    Czytając brednie, które wypisujesz, mam wrażenie, że powinieneś zostać
    Krajowym Konsultantem Do Spraw Wszelakich.
    Co, biorąc pod uwagę nominację tej gnidy na prezesa TVP, być może nie
    jest aż tak chorą fantazją.

    Kim ty w ogóle jesteś? Głuchy, ślepy, połamany - i do tego wszystkiego
    prowadzisz samochód bez PJ, łamiąc tym samym prawo, a potem płaczesz, że
    ktoś ci kuku zrobił.

    Jesteś odrażającym typem.

    --
    Kaczin