  • Data: 2010-08-24 20:35:38
    Temat: Re: Jakas nowa swiecka tradycja?
    Od: "jerry" <j...@w...sam.wiesz.co.o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Gosia(RYBA)" napisał w wiadomości
    > Koledzy do tej pory traktowalem motocykle jadace "miedzypasem" z duza doza
    > sympatii i w miare mozliwosci staralem sie im ustapic, odsunac sie, ale po
    co innego ustąpić na drodze i ułatwić przejazd,

    > Szkoda tylko tych motocyklistow, ktorzy wysiadajac z samochodow i
    > dynamicznie ruszajac spod swiatel faktycznie zmniejszaja korki. Ale skoro
    > taka jest swiadomosc jak zaprezentowali koledzy mleko i jemu podobni to beda
    > od jutra mieli jeszcze jednego zlosliwego Ch...ja ...

    a co innego ustąpić w kolejce do kasy. Stając z pełnym wózkiem w markecie
    ustąpisz miejsca, tylko dlatego, że gość odziany w kombinezon?
    Jesteś pewien, że reszta kolejki przyjmie to z radością i cię pochwali?
    Chyba, że udowodnisz, że motocyklista płaci szybciej niż samochodziarz.