  • Data: 2010-08-24 20:28:12
    Temat: Re: Jakas nowa swiecka tradycja?
    Od: Paweł Sz. <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomościnews:i50snq$l4f$1@news.onet.pl...

> [...]
    > tej dyskusji obiecuje, ze w miare mozliwosci bede od dnia jutrzejszego
    > blokowal kazdego pajaca, ktory uwaza, ze ma prawo wydluzyc moje stanie o 15
    > sek. bo on sie moze przecisnac miedzy autami. Udowodnie mu, ze nie moze.
    > Szkoda tylko tych motocyklistow, ktorzy wysiadajac z samochodow i
    > dynamicznie ruszajac spod swiatel faktycznie zmniejszaja korki. Ale skoro
    > taka jest swiadomosc jak zaprezentowali koledzy mleko i jemu podobni to beda
    > od jutra mieli jeszcze jednego zlosliwego Ch...ja ktory potrzebuje calej

    Ja sie sklaniam do tezy, ze wina za to jest spoleczne przyzwolenie na
    buractwo, troche analogicznie do zasady "okazja czyni zlodzieja" -
    tutaj mozna by to sparafrazowac na "okazja czyni buraka". Pchajacy sie
    motocyklisci, pchajacy sie kierowcy, jadacy prosto z lewo czy
    prawoskretow (np. Krakow, dojazd od Ronda Mogilskiego do Kotlarskiego
    - stoi sobie koreczek przez pol Powstania Warszawskiego a grupa
    cwaniakow tnie lewoskretem do konca i tuz przed Kotlarskiem ryje sie
    prosto. Efekt - oni jada, reszta stoi, nawet jak ty nie puscisz buraka
    to uprzejmie zrobia to ci za toba lub przed toba...), itp. Nasi stroze
    prawa tez nie sa bez grzechu w tej materii, nooo, a jak policja daje
    taki przyklad... taki narod, ot co, niestety... :-P

    --
    Pozdrawiam,
    Pawel