-
Data: 2013-08-11 19:53:23
Temat: Re: Jakas bezplatna Nawigacja na Androida to jest?
Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 2013-08-11 19:09, kamil/Endurorider.pl pisze:
> Użytkownik "Artur Maśląg" <f...@p...com> napisał:
(...)
>> Zza krzaków to od dawna nie suszą - zwolnij. Zobaczysz ich z daleka.
>> Uważaj tylko na SM/ITD z 'partnerami' - jak zwolnisz to też możesz
>> dać sobie z nimi spokój :)
>
> Ostatnio suszyli na zjeździe gruntowym pomiędzy drzewami.
Zwolnij, przestaniesz się bać, zaczniesz zauważać...
>> Zdaje się, że to nie 30k ludzie jedzie rano, a parę rzędów wielkości
>> więcej...
>
> Mówimy o użytkownikach aplikacji, a nie o wszystkich ludziach którzy
> jadą w danym momencie samochodem.
LOL - a co to jest w takim razie 30k użytkowników aplikacji?
>> A co mają do tego inne aplikacje? Ile osób z tych 30k cokolwiek
>> zgłosi, a ile zweryfikuje takie zgłoszenie?
>
> Ja zgłaszam i weryfikuje. Moi znajomi tak samo.
Tak, a inni nie zgłaszają nic, bądź różne głupoty.
>> Aaaa - ja nie pisałem, że gwałtownie wzrasta. Liczba użytkowników też
>> gwałtownie nie wzrasta.
>
> Myślę, że rok do roku liczba użytkowników wzrosła w znaczący sposób.
Pracujesz w ich marketingu?
> Tak
> jak wspomniałem wcześniej ja nie odczułem zalewu fałszywych ostrzeżeń.
Nie pisałem o zalewie fałszywych ostrzeżeń, a ich większej liczbie.
>> No, a yanosik darmowy :) No i co? :)
>
> Na przykład to, że jak Ci się nie podoba to nie musisz płacić za
> nieudany test aplikacji.
LOL - zdaje się, że argumentów brakuje :) Próbujesz obronić bzdury
w yanosiku przez pryzmat "zbyt krótkiego czasu testowania NE".
> NE można sprawdzać przez tydzień i jak dla mnie
> to było za krótko. Używałem jej dlatego, że to było najłatwiejsze
> rozwiązanie.
Co prawda to OT, ale ile jej używałeś i kiedy?
>> Ciekawe - to że Ty uzasadnienia nie widziałeś jeszcze nie znaczy, że
>> go nie było. Logika jest bardzo dobra - korzystając z NE zawsze byłem
>> szybciej niż przy korzystaniu z nawigacji offline - włącznie z AM+LD :)
>
> Nie było żadnego uzasadnienia co potwierdziła osoba jadąca drugim
> wariantem.
A na jakiej podstawie takie stwierdzenie?
> Dla mnie logika NE znośna i nic ponadto. Naprawdę trudno piać
> z zachwytu nad czymś co raz wyznacza 380km a następnego dnia wymyśla
> tak, że jest 430km.
Zależy jak ustawisz i co się dzieje na drodze. Jednego dnia te 380 może
być ok, a drugiego godzinę dłużej.
>> Wygląda na to, że mało kto. Może błąd marketingowy, może to ludziom
>> tak naprawdę nie jest potrzebne przy aktualnej funkcjonalności?
>
> IMO zgłaszanie jest upierdliwe i dlatego funkcja leży.
To nie jest kwestia upierdliwego zgłaszania, tylko podejścia do
aplikacji - NE jest nawigacją, a nie antymiśkiem.
> Widocznie jestem bo naprawdę mam bardzo dużo wątpliwości do logiki tej
> aplikacji.
Tak pewnie pozostanie :)
>> Cóż, zasadniczo dla większości ludzi nawigacja to ma doprowadzić do
>> celu względnie szybko i bezproblemowo, a nie zajmować się lotnymi
>> patrolami. Dodam, że trasy kalkulowane są w oparciu o prędkość
>> dopuszczalną itd. Zdaje się, że wszystkie płatne są tak realizowane
>> i mają miliony użytkowników... (w Polsce powiedzmy setki tysięcy).
>
> Uważam, że większość ludzi, którzy poruszają się samochodem oczekują
> _KOMPLETNEJ_ informacji o tym co się dzieje na drodze łącznie z lotnymi
> patrolami.
Nie krzycz - lotne patrole interesują tych, którzy przekraczają
prędkość, reszta się tym średnio interesuje. Pojawił się patrol
- dobrze, niech będzie. Jeździć należy normalnie, a nie zwalniać
bo kontrola...
> Osobiście to mało co mnie tak wkurfia jak prawie nadzianie
> się na aktywny radar, o którym NE zapomniała wspomnieć, i nie mówię
> osytuacji 150/70 km/h.
Nie, skąd :)
> Oczekuje od aplikacji, że będzie mi pomagać
> mówiąc co gdzie stoi chociażby po to żeby przygotować się na to, że
> jakiś spryciaż będzie dusił do końca a potem gwałtownie wytracał prędkośc.
Dorabianie ideologii.
> Wycięcie ostrzeżeń o FR/suszeniu z navigacji to głupota i tutaj wracamy
> do tego co wcześniej napisałem: kto kupi komercyjną nawigację bez
> ostrzeżeń? Twierdzę, że nikt.
LOL - brniesz. Nigdzie nie pisałem o wycinaniu takich informacji.
Może być przydatna, ale dokładnie tak jak oznakowanie.
> Czegoś nie rozumiem, mój yanosik zaczyna gadać o wszelkich zgłoszeniach
> w chwili kiedy jest uruchomiony.
Tak, w szczególności o tych których nie ma - o zamknięciu drogi
informuje? O zmianie sytuacji na trasie też?
>> Hmmm, jakoś nie spotkałem. Znaczy zawsze można być pierwszym, ale to
>> się tak często nie dzieje. Roboty drogowe, korki, wypadki itd. -
>> sprawnie i bezstresowo.
>
> Miałem taką sytuację a później przychodzi mail żeby im potwierdzić co to
> było etc.
I całe szczęście - dzięki temu nie ma bzdurnych zgłoszeń (bądź jest ich
niewiele).
> Yanosik to nie jest mistrzostwo świata, ale IMO rozwija się całkiem nieźle.
Yanosik nie jest nawigacją, a rozwój wygląda dokładnie tak, jak profil
tej aplikacji.
Następne wpisy z tego wątku
- 11.08.13 21:09 Krzysztof 45
- 11.08.13 21:15 Krzysztof 45
- 11.08.13 21:23 J.F.
- 11.08.13 22:28 ToMasz
- 11.08.13 23:06 K
- 11.08.13 23:07 K
- 11.08.13 23:20 Mirek Ptak
- 12.08.13 09:11 Artur Maśląg
- 12.08.13 09:26 J.F.
- 12.08.13 10:33 Artur Maśląg
- 12.08.13 18:57 kamil/Endurorider.pl
- 12.08.13 18:59 kamil/Endurorider.pl
- 12.08.13 19:00 kamil/Endurorider.pl
- 12.08.13 19:45 Krzysztof 45
- 12.08.13 19:50 Artur Maśląg
Najnowsze wątki z tej grupy
- Studio Robur: czy będę tańczyć przebrany za ogórka?
- DOT 4 ESP
- Wieczorny doktorat.
- Kierowca zabil pieszego
- Będą NOWE PŁATNE drogi.
- Wciskania elektryków na siłę ciąg dalszy :(
- Wymarzony świat ev hejterów
- Autobus,, skuter czy Twizy
- Problem elektryków rozwiązany.
- Pożar parkingu w Luton
- gov.pl - porównanie kosztów przejechania 100 km (II kwartał 2024)
- Suchoń z Czeciej Drogi twierdzi że nie będzie podatków od AUT SPALINOWYCH
- przyszłość wg Muska
- pedał gazu bez linki
- Kolejny EKOLOGICZNY samochód na widok którego Cavallino dostaje WHHURRRIII ;-)
Najnowsze wątki
- 2024-10-25 Kwestia UPSa i elektryki tegoż
- 2024-10-25 Studio Robur: czy będę tańczyć przebrany za ogórka?
- 2024-10-25 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-10-25 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-10-25 weryfikacja tożsamości RODO
- 2024-10-25 Warszawa => QA Inżynier <=
- 2024-10-25 Bieruń => FrontEnd Team Lead / Tribe Lead <=
- 2024-10-25 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-10-25 Warszawa => SAP Project System/EPPM Consultant <=
- 2024-10-25 Łódź => Senior PHP Developer <=
- 2024-10-23 VM i Fakt
- 2024-10-24 DOT 4 ESP
- 2024-10-24 Wieczorny doktorat.
- 2024-10-23 Kierowca zabil pieszego
- 2024-10-22 Będą NOWE PŁATNE drogi.