-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!usenet.blueworldhosting.com!feeder02.bluewo
rldhosting.com!npeer03.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me
.highwinds-media.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostr
ada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostra
da.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Sun, 11 Aug 2013 19:53:23 +0200
From: Artur Maśląg <f...@p...com>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:17.0) Gecko/20130801
Thunderbird/17.0.8
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Jakas bezplatna Nawigacja na Androida to jest?
References: <52073c68$0$1267$65785112@news.neostrada.pl>
<ku7gd4$5p7$1@news.task.gda.pl>
<52076162$0$1450$65785112@news.neostrada.pl>
<150rhppk1xfaa$.1oglopc3cmaew$.dlg@40tude.net>
<ku7qq3$2c1$1@node2.news.atman.pl>
<520771e2$0$1264$65785112@news.neostrada.pl>
<ku80lt$8mu$1@node2.news.atman.pl>
<52078b37$0$1212$65785112@news.neostrada.pl>
<ku82ov$nt7$1@news.task.gda.pl>
<52079628$0$1250$65785112@news.neostrada.pl>
<ku86qh$4i6$1@news.task.gda.pl>
<5207a481$0$1246$65785112@news.neostrada.pl>
<ku8c24$kaq$1@news.task.gda.pl>
<5207c00e$0$1261$65785112@news.neostrada.pl>
<ku8gft$v6v$1@news.task.gda.pl>
In-Reply-To: <ku8gft$v6v$1@news.task.gda.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 138
Message-ID: <5207cf95$0$1254$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 031011235052.warszawa.vectranet.pl
X-Trace: 1376243605 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1254 31.11.235.52:61466
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 6497
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2500968
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2013-08-11 19:09, kamil/Endurorider.pl pisze:
> Użytkownik "Artur Maśląg" <f...@p...com> napisał:
(...)
>> Zza krzaków to od dawna nie suszą - zwolnij. Zobaczysz ich z daleka.
>> Uważaj tylko na SM/ITD z 'partnerami' - jak zwolnisz to też możesz
>> dać sobie z nimi spokój :)
>
> Ostatnio suszyli na zjeździe gruntowym pomiędzy drzewami.
Zwolnij, przestaniesz się bać, zaczniesz zauważać...
>> Zdaje się, że to nie 30k ludzie jedzie rano, a parę rzędów wielkości
>> więcej...
>
> Mówimy o użytkownikach aplikacji, a nie o wszystkich ludziach którzy
> jadą w danym momencie samochodem.
LOL - a co to jest w takim razie 30k użytkowników aplikacji?
>> A co mają do tego inne aplikacje? Ile osób z tych 30k cokolwiek
>> zgłosi, a ile zweryfikuje takie zgłoszenie?
>
> Ja zgłaszam i weryfikuje. Moi znajomi tak samo.
Tak, a inni nie zgłaszają nic, bądź różne głupoty.
>> Aaaa - ja nie pisałem, że gwałtownie wzrasta. Liczba użytkowników też
>> gwałtownie nie wzrasta.
>
> Myślę, że rok do roku liczba użytkowników wzrosła w znaczący sposób.
Pracujesz w ich marketingu?
> Tak
> jak wspomniałem wcześniej ja nie odczułem zalewu fałszywych ostrzeżeń.
Nie pisałem o zalewie fałszywych ostrzeżeń, a ich większej liczbie.
>> No, a yanosik darmowy :) No i co? :)
>
> Na przykład to, że jak Ci się nie podoba to nie musisz płacić za
> nieudany test aplikacji.
LOL - zdaje się, że argumentów brakuje :) Próbujesz obronić bzdury
w yanosiku przez pryzmat "zbyt krótkiego czasu testowania NE".
> NE można sprawdzać przez tydzień i jak dla mnie
> to było za krótko. Używałem jej dlatego, że to było najłatwiejsze
> rozwiązanie.
Co prawda to OT, ale ile jej używałeś i kiedy?
>> Ciekawe - to że Ty uzasadnienia nie widziałeś jeszcze nie znaczy, że
>> go nie było. Logika jest bardzo dobra - korzystając z NE zawsze byłem
>> szybciej niż przy korzystaniu z nawigacji offline - włącznie z AM+LD :)
>
> Nie było żadnego uzasadnienia co potwierdziła osoba jadąca drugim
> wariantem.
A na jakiej podstawie takie stwierdzenie?
> Dla mnie logika NE znośna i nic ponadto. Naprawdę trudno piać
> z zachwytu nad czymś co raz wyznacza 380km a następnego dnia wymyśla
> tak, że jest 430km.
Zależy jak ustawisz i co się dzieje na drodze. Jednego dnia te 380 może
być ok, a drugiego godzinę dłużej.
>> Wygląda na to, że mało kto. Może błąd marketingowy, może to ludziom
>> tak naprawdę nie jest potrzebne przy aktualnej funkcjonalności?
>
> IMO zgłaszanie jest upierdliwe i dlatego funkcja leży.
To nie jest kwestia upierdliwego zgłaszania, tylko podejścia do
aplikacji - NE jest nawigacją, a nie antymiśkiem.
> Widocznie jestem bo naprawdę mam bardzo dużo wątpliwości do logiki tej
> aplikacji.
Tak pewnie pozostanie :)
>> Cóż, zasadniczo dla większości ludzi nawigacja to ma doprowadzić do
>> celu względnie szybko i bezproblemowo, a nie zajmować się lotnymi
>> patrolami. Dodam, że trasy kalkulowane są w oparciu o prędkość
>> dopuszczalną itd. Zdaje się, że wszystkie płatne są tak realizowane
>> i mają miliony użytkowników... (w Polsce powiedzmy setki tysięcy).
>
> Uważam, że większość ludzi, którzy poruszają się samochodem oczekują
> _KOMPLETNEJ_ informacji o tym co się dzieje na drodze łącznie z lotnymi
> patrolami.
Nie krzycz - lotne patrole interesują tych, którzy przekraczają
prędkość, reszta się tym średnio interesuje. Pojawił się patrol
- dobrze, niech będzie. Jeździć należy normalnie, a nie zwalniać
bo kontrola...
> Osobiście to mało co mnie tak wkurfia jak prawie nadzianie
> się na aktywny radar, o którym NE zapomniała wspomnieć, i nie mówię
> osytuacji 150/70 km/h.
Nie, skąd :)
> Oczekuje od aplikacji, że będzie mi pomagać
> mówiąc co gdzie stoi chociażby po to żeby przygotować się na to, że
> jakiś spryciaż będzie dusił do końca a potem gwałtownie wytracał prędkośc.
Dorabianie ideologii.
> Wycięcie ostrzeżeń o FR/suszeniu z navigacji to głupota i tutaj wracamy
> do tego co wcześniej napisałem: kto kupi komercyjną nawigację bez
> ostrzeżeń? Twierdzę, że nikt.
LOL - brniesz. Nigdzie nie pisałem o wycinaniu takich informacji.
Może być przydatna, ale dokładnie tak jak oznakowanie.
> Czegoś nie rozumiem, mój yanosik zaczyna gadać o wszelkich zgłoszeniach
> w chwili kiedy jest uruchomiony.
Tak, w szczególności o tych których nie ma - o zamknięciu drogi
informuje? O zmianie sytuacji na trasie też?
>> Hmmm, jakoś nie spotkałem. Znaczy zawsze można być pierwszym, ale to
>> się tak często nie dzieje. Roboty drogowe, korki, wypadki itd. -
>> sprawnie i bezstresowo.
>
> Miałem taką sytuację a później przychodzi mail żeby im potwierdzić co to
> było etc.
I całe szczęście - dzięki temu nie ma bzdurnych zgłoszeń (bądź jest ich
niewiele).
> Yanosik to nie jest mistrzostwo świata, ale IMO rozwija się całkiem nieźle.
Yanosik nie jest nawigacją, a rozwój wygląda dokładnie tak, jak profil
tej aplikacji.
Następne wpisy z tego wątku
- 11.08.13 21:09 Krzysztof 45
- 11.08.13 21:15 Krzysztof 45
- 11.08.13 21:23 J.F.
- 11.08.13 22:28 ToMasz
- 11.08.13 23:06 K
- 11.08.13 23:07 K
- 11.08.13 23:20 Mirek Ptak
- 12.08.13 09:11 Artur Maśląg
- 12.08.13 09:26 J.F.
- 12.08.13 10:33 Artur Maśląg
- 12.08.13 18:57 kamil/Endurorider.pl
- 12.08.13 18:59 kamil/Endurorider.pl
- 12.08.13 19:00 kamil/Endurorider.pl
- 12.08.13 19:45 Krzysztof 45
- 12.08.13 19:50 Artur Maśląg
Najnowsze wątki z tej grupy
- "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- jakie małe auto duże w środku :-)
- Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
Najnowsze wątki
- 2025-02-01 "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- 2025-02-01 jakie małe auto duże w środku :-)
- 2025-02-01 Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- 2025-02-01 T-1000 was here
- 2025-02-01 Warszawa => DevOps Engineer <=
- 2025-02-01 Katowice => Administrator IT - Operating Systems and Virtualization <=
- 2025-02-01 Warszawa => Spedytor międzynarodowy <=
- 2025-02-01 Śmierć mózgu a narządy do pobrania
- 2025-01-31 A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- 2025-01-31 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-31 Łódź => Programista NodeJS <=
- 2025-01-31 Wrocław => Senior SAP Support Consultant (SD) <=
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-01-31 Kraków => UX Designer <=