  • 31. Data: 2012-10-09 07:46:29
    Temat: Re: Jaka szansa że viatoll wyłapie 30kg za duże DMC?
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2012-10-08 22:14, jerzu pisze:

    > To na zdjęciu raczej nie jest zarejestrowane na 3,5 tony.

    Renault Mascott ;)

  • 32. Data: 2012-10-09 08:22:19
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 08 Oct 2012 22:07:58 +0200, mister napisał(a):

    > oczywscie, ze nie zauwaza. nie mniej warto ludzi uswadomic, ze wagi sa -
    > na wypadek gdyby ktos chcial wpasc na pomysl naladowania ponad 7 ton na
    > renault zarejestrowane do 3.5 tony jak gosc na zdjeciu.

    A co mu tam z boku pisze, moze sie waga pomylila :-P

    J.

  • 33. Data: 2012-10-09 09:10:57
    Od: mister <b...@e...com>

    W dniu 2012-10-08 22:14, jerzu pisze:
    > To na zdjęciu raczej nie jest zarejestrowane na 3,5 tony.

    wcale.
    "Przykładem takiego procederu są wielokrotnie zarejestrowane przejazdy
    samochodu ciężarowego Renault Mascott - typ 150.65 - o masie całkowitej
    3,5 tony, masie własnej 2940 kg i ładowności 560 kg.
    Pojazd ten zarejestrowany podczas jego przejazdów w różnych dniach i
    miejscach, przez urządzenia preselekcyjne, wielokrotnie ważył więcej niż
    7, 8, a nawet 9 ton. Ciężar całkowity tego pojazdu - zgodnie z zapisem w
    jego dowodzie może wynosić maksymalnie 3,5 tony"
    http://www.gitd.gov.pl/content/przeciazenia-w-pojezd
    zie-o-dmc-do-35-tony

  • 34. Data: 2012-10-09 09:34:47
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    W dniu 09.10.2012 09:10, mister pisze:

> [...]
    > 7, 8, a nawet 9 ton. Ciężar całkowity tego pojazdu - zgodnie z zapisem w
    > jego dowodzie może wynosić maksymalnie 3,5 tony"

    Może za każdym razem bał się że dostanie mandat za przekroczenie
    prędkości i ostro hamował podczas przejazdu przez wagę:)

  • 35. Data: 2012-10-09 09:43:30
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2012-10-09 09:10, mister pisze:

> [...]
    > 7, 8, a nawet 9 ton. Ciężar całkowity tego pojazdu - zgodnie z zapisem w
    > jego dowodzie może wynosić maksymalnie 3,5 tony"

    Nie mam bladego pojęcia co tam nawypisywali i co było w dowodzie, ale
    Renault Mascott typ 150.65 jak najbardziej może mieć dużo więcej, np.
    6,5 tony.

    Tutaj przykład:
    http://autogielda.money.pl/renault;mascott;150;65;ko
    ntener;;winda;krajowy,sprzedam,13283773.html

  • 36. Data: 2012-10-09 09:48:13
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2012-10-09 09:34, Albercik pisze:

    zie-o-dmc-do-35-tony

    > Może za każdym razem bał się że dostanie mandat za przekroczenie
    > prędkości i ostro hamował podczas przejazdu przez wagę:)

    Biorąc pod uwagę różnice różnice w długości dochodzące do 40cm to
    chyba z przyświetlnej hamował ;)

  • 37. Data: 2012-10-09 10:10:06
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2012-10-09 09:34, Albercik pisze:

    > Może za każdym razem bał się że dostanie mandat za przekroczenie prędkości i ostro
    hamował podczas przejazdu przez wagę:)

    I tym sposobem zwiększył nacisk na tylną oś do 5-6 ton? ;)

  • 38. Data: 2012-10-09 10:50:38
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    W dniu 09.10.2012 10:10, Jakub Witkowski pisze:

    > I tym sposobem zwiększył nacisk na tylną oś do 5-6 ton? ;)

    no to hamował podczas najazdu przodu, wtedy przód przysiadł, a jak już
    przejechał przód, to się zoriencił że to nie fotoradar i dał w pizdę i
    tył przysiadł:)

  • 39. Data: 2012-10-09 10:52:50
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "mister" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >niż 7, 8, a nawet 9 ton. Ciężar całkowity tego pojazdu - zgodnie z
    >zapisem w jego dowodzie może wynosić maksymalnie 3,5 tony"

    Ciekawe ... wiecej takich maja, czy tylko jeden w calym wojewodztwie
    tak oszukuje ?

    A moze to ciezarowka kontrolowana ? :-)

    J.

  • 40. Data: 2012-10-09 12:01:07
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    W dniu 2012-10-09 09:43, Artur Maśląg pisze:

    zie-o-dmc-do-35-tony

    > Nie mam bladego pojęcia co tam nawypisywali i co było w dowodzie, ale
    > Renault Mascott typ 150.65 jak najbardziej może mieć dużo więcej, np.
    > 6,5 tony.

    Choćby z tego, co sam zacytowałeś wynika, że akurat ten konkretny jest
    zarejestrowany na 3,5 t.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański