  • 1. Data: 2012-10-07 22:40:39
    Temat: rowni i rowniejsi
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    http://wroclaw.gazeta.pl/wroclaw/1,35771,12524992,Kt
    o_teraz_uwierzy_w_cokolwiek_rzecznikowi_policji_.htm

    w skrocie: kapelan komendy dostal sluzbowego viaboxa do przejezdzania przez
    bramki platnej autostrady.

    Zupelnie nie rozumiem tej nagonki - w koncu musi zdazyc z ostatnim
    namaszczeniem przed karetka :-)

    J.

  • 2. Data: 2012-10-08 06:53:30
    Temat: Re: rowni i rowniejsi
    Od: Aron <aron2004%gazeta.pl@gtempaccount.com>

    dokladnie. To mi troche przypomina palikotowcow ktorzy najpierw chca
    zeby ksiadz jezdzil rowerem a potem jak ksiadz nie zdazy wyspowiadac
    kogos przed smiercia to mowia ze to dlatego ze colaska byla zbyt mala

    aron

  • 3. Data: 2012-10-08 19:16:13
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Uzytkownik "Aron" <aron2004%gazeta.pl@gtempaccount.com> napisal w wiadomosci
    grup
    2g2000vby.googlegroups.com...
    > dokladnie. To mi troche przypomina palikotowcow ktorzy najpierw chca
    > zeby ksiadz jezdzil rowerem a potem jak ksiadz nie zdazy wyspowiadac
    > kogos przed smiercia to mowia ze to dlatego ze colaska byla zbyt mala

    Kiedy ktokolwiek normalny przejal sie momentem przyjscia ksiedza po kase?