-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!news.supermedia.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed.neostrada.pl
!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.
POSTED!not-for-mail
From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <8gcbnvrw8sa2$.5muyityfa2ua$.dlg@40tude.net>
<k4trr1$f94$1@mx1.internetia.pl>
<93fcktzv9oid$.o9b9g3ylbhy2.dlg@40tude.net>
<1htom6to78imu$.dlg@rower.power.pl> <k4u0ka$pbn$2@node2.news.atman.pl>
<507288c7$0$1307$65785112@news.neostrada.pl>
<o...@4...com>
<13yohgux70alg$.13qef9ltqhi47$.dlg@40tude.net>
<k4v8dk$ti0$1@news.task.gda.pl>
<50732bfc$0$1220$65785112@news.neostrada.pl>
<k4vbqo$77f$1@news.task.gda.pl>
<6...@4...com>
<k50ils$r19$1@news.task.gda.pl>
In-Reply-To: <k50ils$r19$1@news.task.gda.pl>
Subject: Re: Jaka szansa że viatoll wyłapie 30kg za duże DMC?
Date: Tue, 9 Oct 2012 10:52:50 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 15.4.3555.308
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V15.4.3555.308
Lines: 20
Message-ID: <5073e5e2$0$26708$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.7.54.242
X-Trace: 1349772770 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 26708 83.7.54.242:49704
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2468025
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "mister" napisał w wiadomości grup
W dniu 2012-10-08 22:14, jerzu pisze:
>> To na zdjęciu raczej nie jest zarejestrowane na 3,5 tony.
>wcale.
>"Przykładem takiego procederu są wielokrotnie zarejestrowane
>przejazdy samochodu ciężarowego Renault Mascott - typ 150.65 - o
>masie całkowitej 3,5 tony, masie własnej 2940 kg i ładowności 560 kg.
>Pojazd ten zarejestrowany podczas jego przejazdów w różnych dniach i
>miejscach, przez urządzenia preselekcyjne, wielokrotnie ważył więcej
>niż 7, 8, a nawet 9 ton. Ciężar całkowity tego pojazdu - zgodnie z
>zapisem w jego dowodzie może wynosić maksymalnie 3,5 tony"
>http://www.gitd.gov.pl/content/przeciazenia-w-pojez
dzie-o-dmc-do-35-tony
Ciekawe ... wiecej takich maja, czy tylko jeden w calym wojewodztwie
tak oszukuje ?
A moze to ciezarowka kontrolowana ? :-)
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 09.10.12 12:01 LEPEK
- 09.10.12 12:04 Artur Maśląg
- 09.10.12 12:16 Artur Maśląg
- 09.10.12 12:43 J.F
- 09.10.12 13:29 Artur Maśląg
- 09.10.12 14:06 J.F
- 09.10.12 14:34 Artur Maśląg
- 09.10.12 14:45 LEPEK
- 09.10.12 14:51 LEPEK
- 09.10.12 15:02 Artur Maśląg
- 09.10.12 15:16 Adam Płaszczyca
- 09.10.12 16:15 Jakub Witkowski
- 09.10.12 17:03 jerzu
- 09.10.12 17:05 jerzu
- 09.10.12 17:28 Artur Maśląg
Najnowsze wątki z tej grupy
- Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- Izera goli do zera! - co najmniej 383M złotówek wyprowadzonych z budżetu
- koniec zdupy wymysłów
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
Najnowsze wątki
- 2025-03-08 Cięcie wysokich tui
- 2025-03-08 Środa Wielkopolska => SAP FI/CO Konsultant wewnętrzny <=
- 2025-03-08 Prawo "gminne"
- 2025-03-08 Warszawa => Senior Recruiter <=
- 2025-03-08 Warszawa => Key Account Manager IT <=
- 2025-03-08 Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- 2025-03-07 AION przejety
- 2025-03-07 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-03-07 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-03-07 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-03-07 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-03-07 Chiny-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-07 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-03-07 Chiny-Kraków => Backend Developer (Node + Java) <=
- 2025-03-07 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS