  • 21. Data: 2012-10-08 13:47:17
    Temat: Re: Jaka szansa że viatoll wyłapie 30kg za duże DMC?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2012-10-08 12:46, rzymo pisze:
    >Nie, spokojnie możesz ciągnąc pojazdem o DMC 3,5t przyczepę np. 6t.

    Ironizujesz czy nie ?
    Bo na mase przyczepy sa rozne ograniczenia,

    >Skoro nie może (co jest prawdą) to odpada próba ciągnięcia tego
    >pojazdem o DMC 3,5t, więc temat niejako się zamknął.
    >http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f71b1710c9e8d36
    f.html

    No i jeszcze znajdz pojazd o DMC ponizej 3.5t, umozliwiajacy
    podlaczenie hamulcow przyczepy.
    No i nie zapomnij o balascie :-)

    J.

  • 22. Data: 2012-10-08 13:59:59
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2012-10-08 13:47, J.F pisze:

    > Ironizujesz czy nie ?

    Nie. Temat wielokrotnie dyskutowany, zmian w przepisach nie było,
    tabelkę podrzucałem już wielokrotnie (przez ostatnie 6 lat).

    > Bo na mase przyczepy sa rozne ograniczenia,

    Serio?

    .html

    > No i jeszcze znajdz pojazd o DMC ponizej 3.5t, umozliwiajacy podlaczenie
    > hamulcow przyczepy.

    To jakby powiedzieć nie mój problem.

  • 23. Data: 2012-10-08 16:16:17
    Od: mister <b...@e...com>

    W dniu 2012-10-08 01:17, TeeP pisze:
    > Nie ukrywam że chciałbym uniknąć tak wysokiej opłaty - nie mówię już nawet
    > o absurdalnych 60000zł, ale nawet tych 3000zł.
    > Chętnie zapłacił bym te 2.50zł żeby uniknąć groźby tej kary, chociaż jak
    > czytam różne fora to po fakcie nie ma takiej możliwości.
    > Nawet prze urzędem skarbowym można wyrażać "czynny żal" i uniknąć kary, ale
    > widać przed ITD nie.

    dostaniesz 3000 zl razy liczba bramek z kamerami ktore zrobily Ci
    zdjecie, napiszesz odwolanie, ze to byl jeden ciagly przejazd, nie byles
    swiadomy, blablabla, i naloza na ciebie tylko 3000 zl. nie przejmuj sie,
    nie ty pierwszy, nie ostatni.

  • 24. Data: 2012-10-08 16:43:56
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Mon, 8 Oct 2012 10:03:13 +0200, "J.F"
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >No i jak sprawdza to czlowiek, to moze nie bedzie mu sie chcialo czasu
    >marnowac na sprawdzanie ilez to dokladnie wazyly oba pojazdy, bo on tu
    >jest od wylapywania prawdziwych ciezarowek bez oplaty.

    Nieważna jest masa rzeczywista tylko DMC.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 25. Data: 2012-10-08 19:35:26
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 08 Oct 2012 16:43:56 +0200, jerzu napisał(a):
    > On Mon, 8 Oct 2012 10:03:13 +0200, "J.F"
    >
    > Nieważna jest masa rzeczywista tylko DMC.

    A czy ja kaze z waga biegac ?
    W cepiku sprawdzic jaka maja DMC.
    Tez robota, a w miedzyczasie moze sie jakas litewska ciezarowka
    przeterminowac..

    J.

  • 26. Data: 2012-10-08 21:09:45
    Od: mister <b...@e...com>

    W dniu 2012-10-08 19:35, J.F. pisze:
    > A czy ja kaze z waga biegac ?

    bramownice z kamerami maja wage, pomiar nacisku na osi, pomiar dlugosci
    zestawu i pomiar predkosci.
    http://www.gitd.gov.pl/sites/default/files/imagecach
    e/lightbox/1112.jpg

  • 27. Data: 2012-10-08 21:39:40
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-10-08 21:09, mister pisze:

    > bramownice z kamerami maja wage, pomiar nacisku na osi, pomiar dlugosci
    > zestawu i pomiar predkosci.
    > http://www.gitd.gov.pl/sites/default/files/imagecach
    e/lightbox/1112.jpg

    30kg różnicy RMC to one nie zauważą (to poniżej 1%), a J.F pisał o
    sprawdzaniu w CEPiK DMC na podstawie rejestracji.

  • 28. Data: 2012-10-08 22:06:25
    Od: "Kurzu" <k...@...usuntozkropkami.2.pl>

    e/lightbox/1112.jpg

    Ale sprytne :)
    Mi przy wjezdzie do WRO kiedys napisalo: "XXX XXXX ZWOLNIJ!"

    Pozdrawiam
    Kurzu

  • 29. Data: 2012-10-08 22:07:58
    Od: mister <b...@e...com>

    W dniu 2012-10-08 21:39, Artur Maśląg pisze:
    > 30kg różnicy RMC to one nie zauważą (to poniżej 1%), a J.F pisał o
    > sprawdzaniu w CEPiK DMC na podstawie rejestracji.

    oczywscie, ze nie zauwaza. nie mniej warto ludzi uswadomic, ze wagi sa -
    na wypadek gdyby ktos chcial wpasc na pomysl naladowania ponad 7 ton na
    renault zarejestrowane do 3.5 tony jak gosc na zdjeciu.

  • 30. Data: 2012-10-08 22:14:13
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Mon, 08 Oct 2012 22:07:58 +0200, mister <b...@e...com> wrote:

    >oczywscie, ze nie zauwaza. nie mniej warto ludzi uswadomic, ze wagi sa -
    >na wypadek gdyby ktos chcial wpasc na pomysl naladowania ponad 7 ton na
    >renault zarejestrowane do 3.5 tony jak gosc na zdjeciu.

    To na zdjęciu raczej nie jest zarejestrowane na 3,5 tony.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280