eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyJaka szansa że viatoll wyłapie 30kg za duże DMC? › Re: Jaka szansa że viatoll wyłapie 30kg za duże DMC?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.task.gda.pl!not-for-mail
    From: LEPEK <n...@n...net>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Jaka szansa że viatoll wyłapie 30kg za duże DMC?
    Date: Tue, 09 Oct 2012 14:45:42 +0200
    Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl/
    Lines: 22
    Message-ID: <k5169j$6jf$1@news.task.gda.pl>
    References: <8gcbnvrw8sa2$.5muyityfa2ua$.dlg@40tude.net>
    <k4trr1$f94$1@mx1.internetia.pl>
    <93fcktzv9oid$.o9b9g3ylbhy2.dlg@40tude.net>
    <1htom6to78imu$.dlg@rower.power.pl> <k4u0ka$pbn$2@node2.news.atman.pl>
    <507288c7$0$1307$65785112@news.neostrada.pl>
    <o...@4...com>
    <13yohgux70alg$.13qef9ltqhi47$.dlg@40tude.net>
    <k4v8dk$ti0$1@news.task.gda.pl>
    <50732bfc$0$1220$65785112@news.neostrada.pl>
    <k4vbqo$77f$1@news.task.gda.pl>
    <6...@4...com>
    <k50ils$r19$1@news.task.gda.pl> <k50kjb$11l$1@node1.news.atman.pl>
    <k50sl1$hln$1@news.task.gda.pl> <k50thf$4o1$1@node1.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: pst.portgdansk.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.task.gda.pl 1349786739 6767 195.95.235.235 (9 Oct 2012 12:45:39 GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 9 Oct 2012 12:45:39 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:15.0) Gecko/20120907 Thunderbird/15.0.1
    In-Reply-To: <k50thf$4o1$1@node1.news.atman.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2468052
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2012-10-09 12:16, Artur Maśląg pisze:

    > W artykule jest mowa o "przeciążaniu", a tutaj mamy raczej przekręt
    > przy rejestracji, a nie "przeciążenie" "bezpośrednio zagrażające
    > bezpieczeństwu ruchu drogowego".

    Przekrętu przy rejestracji nie ma - Renault ma też wersję z homologacją
    DMC do 3500 kg. Klient taką kupił i tak zarejestrował. Te zagrożenia w
    artykule o tym, jak to się może zachować taki przeciążony samochód to
    lekko wątpliwe są - zapewne nie różni się niczym od dużo cięższej
    wersji. Natomiast dwie kwestie - do powożenia tym nie trzeba PJ kat.C, a
    więc kierowca może nie być obeznany z panowaniem nad dziewięcioma
    tonami. Druga, to - wymieniona w artykule - nieuczciwa konkurencja:
    tańszy kierowca, brak opłat za drogi, brak tachografu, ograniczeń czasu
    pracy kierowcy itp.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm
    Corolla E11 4E-FE sedan '97
    Avensis T22 1CD-FTV sedan '01

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: