-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: Artur Maśląg <n...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Jaka szansa że viatoll wyłapie 30kg za duże DMC?
Date: Tue, 09 Oct 2012 13:29:16 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 49
Message-ID: <k511ql$g1b$1@node2.news.atman.pl>
References: <8gcbnvrw8sa2$.5muyityfa2ua$.dlg@40tude.net>
<k4trr1$f94$1@mx1.internetia.pl>
<93fcktzv9oid$.o9b9g3ylbhy2.dlg@40tude.net>
<1htom6to78imu$.dlg@rower.power.pl> <k4u0ka$pbn$2@node2.news.atman.pl>
<507288c7$0$1307$65785112@news.neostrada.pl>
<o...@4...com>
<13yohgux70alg$.13qef9ltqhi47$.dlg@40tude.net>
<k4v8dk$ti0$1@news.task.gda.pl>
<50732bfc$0$1220$65785112@news.neostrada.pl>
<k4vbqo$77f$1@news.task.gda.pl>
<6...@4...com>
<k50ils$r19$1@news.task.gda.pl> <k50kjb$11l$1@node1.news.atman.pl>
<k50sl1$hln$1@news.task.gda.pl> <k50thf$4o1$1@node1.news.atman.pl>
<5073ffe7$0$26697$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: serwer.sekocenbud.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1349782165 16427 159.253.247.138 (9 Oct 2012 11:29:25
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 9 Oct 2012 11:29:25 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.1.23) Gecko/20090812
Thunderbird/2.0.0.23 Mnenhy/0.7.6.666
In-Reply-To: <5073ffe7$0$26697$65785112@news.neostrada.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2468045
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2012-10-09 12:43, J.F pisze:
> Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości grup
>>>> "Przykładem takiego procederu są wielokrotnie zarejestrowane przejazdy
>>>> samochodu ciężarowego Renault Mascott - typ 150.65 - o masie całkowitej
>>>> 3,5 tony, masie własnej 2940 kg i ładowności 560 kg.
>>> Choćby z tego, co sam zacytowałeś wynika, że akurat ten konkretny jest
>>> zarejestrowany na 3,5 t.
>> W artykule jest mowa o "przeciążaniu", a tutaj mamy raczej przekręt
>> przy rejestracji,
>
> Watpie czy przekret - raczej po prostu Renault robil tez taka wersje.
Nie takie rzeczy ludzie robili - Ty naprawdę wierzysz, że wersja
o ładowności 500 kg bez problemu wozi 4 tony?
> Dziwna co prawda troche, bo wiele tam na ladunek nie zostaje, a jak kto
> styropianiem handluje, to niepotrzebnie sie te 3 tony wozi.
Styropian w kontenerze?
> Ale byc moze w calej europie byli chetni na drobne oszustwa :-)
Chętni pewnie są.
>> a nie "przeciążenie" "bezpośrednio zagrażające bezpieczeństwu ruchu
>> drogowego".
>
> A ktos pisal o zagrozeniu ?
Pisał, tylko trzeba było przeczytać:
<cite>
Pojazd ten zarejestrowany podczas jego przejazdów w różnych dniach i
miejscach, przez urządzenia preselekcyjne, wielokrotnie ważył więcej niż
7, 8, a nawet 9 ton. Ciężar całkowity tego pojazdu - zgodnie z zapisem w
jego dowodzie może wynosić maksymalnie 3,5 tony!!!
Dopuszczający się tego typu naruszeń kierowca pojazdu bezpośrednio
zagraża bezpieczeństwu ruchu drogowego. Przeładowując pojazd w takiej
skali nie sposób przewidzieć jak on się zachowa w sytuacji wymagającej
wykonania gwałtownego manewru lub hamowania. Permanentne przeładowywanie
doprowadza również często do nagłych awarii pojazdu, które mogą skończyć
się wypadkiem drogowym.
</cite>
> Tym niemniej jestem ciekaw czy taka wersja byla zrobiona tak samo ja te
> najciezsze, sprezyny w zawieszeniu dalbym chyba delikatniejsze ... po co
> takie sztywne, jesli nie zamierzamy wozic 3.5t ladunku :-)
Nie, niczym się nie różniły :>
Następne wpisy z tego wątku
- 09.10.12 14:06 J.F
- 09.10.12 14:34 Artur Maśląg
- 09.10.12 14:45 LEPEK
- 09.10.12 14:51 LEPEK
- 09.10.12 15:02 Artur Maśląg
- 09.10.12 15:16 Adam Płaszczyca
- 09.10.12 16:15 Jakub Witkowski
- 09.10.12 17:03 jerzu
- 09.10.12 17:05 jerzu
- 09.10.12 17:28 Artur Maśląg
- 09.10.12 18:46 J.F
- 09.10.12 20:42 MadMan
- 09.10.12 20:57 liquidmolly
- 09.10.12 21:06 MadMan
- 09.10.12 21:17 Artur Maśląg
Najnowsze wątki z tej grupy
- Dzień bez ICE
- Spalinówki płoną doszczętnie
- Pojemność akumulatora
- Elektryk8i dalej płoną.
- Motodziennik #284 NOWY MG HS z hybrydą oraz wraca FORD CAPRI (jako SUV)
- [FILM] SAMOCHODY ELEKTRYCZNE DO WIELKIE ŚCIEMA? TYLKO FAKTY!
- Znieczulica w narodzie
- Protect Your PC with IObit Malware Fighter Pro 11.3.0.1346 Multilingual
- Advanced SystemCare Pro 17.5.0.255: Complete Performance and Health Optimization
- IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- stare graty młode kozy
- Nadchodzi nowa opłata od posiadania aut spalinowych
- Droga dwukierunkowa
- Elektryki są fajne
- Elektryki są fajne :(
Najnowsze wątki
- 2024-07-05 eSIM na czym polega
- 2024-07-15 Roaming poza unią
- 2024-07-16 Jak tanio dzwonic do Wielkiej Brytani?
- 2024-07-16 Dzień bez ICE
- 2024-07-15 Spalinówki płoną doszczętnie
- 2024-07-15 Pojemność akumulatora
- 2024-07-15 Elektryk8i dalej płoną.
- 2024-07-15 Motodziennik #284 NOWY MG HS z hybrydą oraz wraca FORD CAPRI (jako SUV)
- 2024-07-14 [FILM] SAMOCHODY ELEKTRYCZNE DO WIELKIE ŚCIEMA? TYLKO FAKTY!
- 2024-07-14 Znieczulica w narodzie
- 2024-07-13 Protect Your PC with IObit Malware Fighter Pro 11.3.0.1346 Multilingual
- 2024-07-13 Advanced SystemCare Pro 17.5.0.255: Complete Performance and Health Optimization
- 2024-07-15 stara idea nowe hardware
- 2024-07-14 Dzwonek gong z transformatorem
- 2024-07-14 espnow przerywa na jeziorze?