  • 41. Data: 2010-05-15 14:21:56
    Temat: Re: Jaka rozdzielczosc pod Photoshopa, karta grafiki
    Od: Mikolaj Machowski <m...@w...pl>

    Kris napisał:
    > masz jakies testy poperajace ta teorie?
    > wiadomo ze wiele firm zaleca pentiumy

    Bo Intel daje im ekstra upusty za dodanie odpowiedniego zdania
    w reklamach.

    m.

    ps. Sam mam i5 - najlepsza wydajność w stosunku do zużycia energii.

  • 42. Data: 2010-05-15 14:22:41
    Od: Mikolaj Machowski <m...@w...pl>

    Kell a napisał:

    > Po pytaniu widze. ze ty chyba zwyczajnie nie rozumiesz, ze przy tej samej
    > rozdzielczosci czy 22 czy 24 cale to na ekranie zmiescisz tyle samo informacji?

    Ale komfort użytkowania inny. I zgaduję, że o to się pytał Kris.

    m.

  • 43. Data: 2010-05-15 14:25:50
    Od: Mikolaj Machowski <m...@w...pl>

    Kris napisał:
    > a jak tak sie jeszcze zastanawiam nad wykorzystaniem tego nie tylko do
    > photoshopa ale i pracy
    > w dokumentach czy tez odpaleniu dwoch przegladarek bez koniecznosci
    > przelaczania zakladek
    > chodzi mi o wlasnie takie typowe biurowe operacje wykluczajace ciagle
    > przelaczanie okienek
    > dobrze kombinuje?

    Duże panoramy (>= 22") dobrze spisują się w pracy biurowej. Możesz sobie
    spokojnie używać np. procesor tekstu i przeglądarkę bez użycia Alt-Tab.

    m.

  • 44. Data: 2010-05-15 15:18:46
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Janko Muzykant" hsm2jm$4r4$...@n...onet.pl

    > Przylazłeś tu znowu?
    > Adobe napisze ci, że jest super hiper, praktycy powiedzą, że z wsparcia opengl mamy
    bardzo fajną interpolację poglądu i kilka
    > nieznaczących nic w praktyce bajerów. Być może w nowym szopie coś jeszcze doszło,
    ale nie sprawdzałem i nie sądzę.
    > Rewolucja będzie jak grafika zacznie odszumiać/blurować itp.

    IMO z grafiką (z karcianą grafiką obecnych czasów) jesteś na bakier. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 45. Data: 2010-05-15 15:24:56
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Kris" hslqn7$joa$...@m...internetia.pl

> [...]
    > dwoch przegladarek bez koniecznosci przelaczania zakladek chodzi mi o wlasnie takie
    typowe biurowe operacje wykluczajace ciagle

    IMO dobrze kombinujesz. Gorzej z myśleniem. :)
    Najpierw posiedź z dwoma monitorami, później sobie takie coś zafunduj. :)
    (jeśli Ci nie odechce się po takim patrzeniu -- a odechce prawie na pewno)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 46. Data: 2010-05-15 15:28:30
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Mikolaj Machowski" s...@b...nos

    > Ale komfort użytkowania inny. I zgaduję, że o to się pytał Kris.

    Komfort nie zależy od wielkości monitora, ale od jakości monitora. :)
    Od wielkości zależy chyba odległość oglądania. :)
    No i owszem -- pomiędzy monitorem z przekątną wielkości/długości
    3 cali i 30 cali jest znacząca :) różnica, ale czy jest pomiędzy
    22 i 24 dla tej samej rozdzielczości? :) Zwykle dlatego ludzie
    wybierali większe monitory, gdyż mogli tam mieć większą rozdzielczość.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 47. Data: 2010-05-15 15:43:51
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <m...@4...com>,
    Kell a nabazgrał:

    > Hmm... powiem tak. Siedzialem przez moment u kolegi na dwoch 30 calowych
    > w rozdzialkach 2560x1600 i to byla dopiero wygoda. Ruchy galka oczna i
    > przy jednym monitorze wykonujesz, a przesuniecie myszy na skraj 2 monitora
    > to 2 cm wiecej na podkladce. Nie wiem gdzie Ty tu widzisz jakies niedogodnosci.

    Brzmisz rozsądnie, ale... Niedawno ktoś z nieznanych przyczyn postanowił
    zainwestować kilka tysięcy euro w mój komfort pracy. Nie moje pieniądze
    więc mogę sobie pozwolić na luźne podejście. I mówiąc szczerze: wirtualne
    pulpity okazały się jednak wygodniejsze od fizycznych. Ostatecznie jeden
    z 24" LCD skończył odłączony od komputera i odłożony w kąt biura.

    > Ale fakt - ja mam styl pracy taki, ze odpalonych mam dobrych kilkanascie nawet
    > programow, wiec w moim przypadku im wiecej miejsca napulpicie tym lepiej.

    Też zdarza mi się mieć otwartych po kilkadziesiąt okien. Wolę jednak
    rozwiązania programowe, ostatecznie ilość monitorów kiepsko się skaluje.
    Za to jeden kolega poradził sobie z problemem opisywanym przez Janka
    dość ciekawie: przed drugim monitorem postawił drugą klawiaturę
    i drugą mysz. Koszt znikomy, a problem znika.

  • 48. Data: 2010-05-15 17:18:58
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    > IMO z grafiką (z karcianą grafiką obecnych czasów) jesteś na bakier. :)

    Znaczy znasz jakieś rewelacje dotyczące wspomagania obliczeń
    nie-podglądu w szopie przez grafikę?

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 49. Data: 2010-05-15 17:41:06
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Janko Muzykant" hsml22$mil$...@n...onet.pl

    > Znaczy znasz jakieś rewelacje dotyczące wspomagania obliczeń nie-podglądu w szopie
    przez grafikę?

    Trzy razy podchodziłem do czytania, zanim zrozumiałem.

    Moja odpowiedź: Znam, ale nie podzielę się. :)
    Akurat nie chodzi o wspomaganie obliczeń dokonywanych
    przez PS (lecz o inny program graficzny) ale znam. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 50. Data: 2010-05-15 17:54:35
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    > Trzy razy podchodziłem do czytania, zanim zrozumiałem.
    >
    > Moja odpowiedź: Znam, ale nie podzielę się. :)
    > Akurat nie chodzi o wspomaganie obliczeń dokonywanych
    > przez PS (lecz o inny program graficzny) ale znam. :)

    Ale to jest wątek o ps i pytanie było o ps. Koniecznie chcesz istnieć
    nie mając nic do powiedzenia?

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /nie jestem fotografem, nie ograniczam się/