  • Data: 2010-05-15 07:02:22
    Temat: Re: Jaka rozdzielczosc pod Photoshopa, karta grafiki
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 15 May 2010 02:36:03 +0200, Kris napisał(a):

    > Użytkownik "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> napisał w
    > wiadomości news:s0gaa2lfdjcr.1wyw19k8pql27$.dlg@40tude.net...
    >
    > masz jakies testy poperajace ta teorie?

    Jezu, na co mam testy mieć, na anonse Intela o nadchodzącej zmianie
    podstawki? Pełno tego w sieci.

    > wiadomo ze wiele firm zaleca pentiumy

    Wiesz co to znaczy reklama?

    > nie mam nic przeciwko MAD
    > malo tego przez 15lat tylko kupowalem tylko AMD
    > ale zauwazylem ze nigdy nie dorownywal wystarczjaco
    > a na INTELU systemy chodza plynniej

    Tak, a przez AMD krowy nie dają mleka i kury się nie niosą. Wiesz jaki jest
    sens pisania o tym co było lat parę temu w kontekście dzisiejszych
    procesorów? Zresztą o tym płynniejszym chodzeniu na Intelach to mit.

    > co do zmiany podstawek to z tym sie licze bo zmieniaja
    > sie co chwile, kwartal,
    >
    > amd tez to zrobi to kwestia czasusie ma zlotego srodka
    > INTEL co wlasciwie zapowiedzia?

    Procesor AMD na podstawce AM3 włożę do starszej płyty na AM2+ a nawet na
    AM2, bo zachowana została zgodność. Intel to olewa, następne procesory
    I5/I7 wymagać będą nowych płyt.

    "Dar jest błogosławieństwem ofiarodawcy"