  • 31. Data: 2009-10-15 08:23:50
    Temat: Re: Jaka lustrzanka i obiektywy - nietypowo.
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    John Smith pisze:
    > Część ludzi nie jest do końca świadoma potencjalnego zagrożenia ze
    > strony monitoringu, nie mają paranoi na tym punkcie, wierząc w poufność
    > tych informacji

    Niech mi ktoś wytłumaczy fenomen zakłamania większości ludzi: dlaczego
    się tak boją zdjęć z monitoringu? Robią coś publicznie takiego, że nikt
    nie mógłby tego widzieć? Dłubią w nosie w windach albo co gorszego? A
    może rzeczywiście, większość ''wielkich'' tego świata zalewa się
    cyklicznie do nieprzytomności tonąc w swych rzygach. To w takim razie na
    czym polega fenomen ich wielkości?

    Szczerze powiedziawszy nie przypominam sobie sytuacji, żeby mnie ktoś na
    ulicy gdzieś sfotografował i byłoby to co najmniej obciachowe. Ale może
    jestem dziwny...

    A już jak się tak ktoś boi paranoicznie swego cienia, niech weźmie pod
    uwagę, że strumieni danych jest rzędy wielkości więcej od ich oglądaczy,
    a i tych nie dziwi nikt specjalnie, kto się przypadkiem drapie po... czole.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 32. Data: 2009-10-15 08:37:25
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Janko Muzykant napisał(a):

    > Niech mi ktoś wytłumaczy fenomen zakłamania większości ludzi: dlaczego
    > się tak boją zdjęć z monitoringu?

    Poważnie? Większość ludzi się boi?

    --
    Mirek

  • 33. Data: 2009-10-15 09:38:02
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Janko Muzykant pisze:

    > Niech mi ktoś wytłumaczy fenomen zakłamania większości ludzi: dlaczego
    > się tak boją zdjęć z monitoringu? Robią coś publicznie takiego, że nikt
    > nie mógłby tego widzieć? Dłubią w nosie w windach albo co gorszego? A

    Nie zrozumiałeś: właśnie o to chodzi, że się NIE boją. Bo o monitoringu
    nie myślą - w myśl zasady "czego oczy nie widzą, tego sercu nie żal" ;)

  • 34. Data: 2009-10-15 09:38:52
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    John Smith pisze:

    > Przy kontakcie z gościem bezceremonialnie dyndającym lustrzanką owszem,
    > można jakoś reagować. Być może reakcja jest podobna jak przy próbie
    > gwałtu - trzeba się sprzeciwiać, bo inaczej gwałtu nie było.
    >
    > Może to irracjonalne,

    A wojna może jest brutalna i kosztowna ;->

    > ale dla mnie całkowicie zrozumiałe.

    Wiesz, motywacja narkomana też jest dla mnie zrozumiała :-P

    Co nie zmienia faktu, że jego działania są ogólnie pozbawione sensu.

  • 35. Data: 2009-10-15 11:14:53
    Od: Jan Rudziński <j...@g...pl>

    Cześć wszystkim

    John Smith napisał(a):

    > Miał, tylko GPRS-em RAWa słał...

    E tam, w Warszawie jest i działa 3G.

    --
    Pozdrowienia
    Janek (sygnaturka zastępcza)

  • 36. Data: 2009-10-15 11:22:13
    Od: Jan Rudziński <j...@g...pl>

    Cześć wszystkim

    Janko Muzykant napisał(a):

    > Niech mi ktoś wytłumaczy fenomen zakłamania większości ludzi: dlaczego
    > się tak boją zdjęć z monitoringu?

    http://www.esensja.pl/magazyn/2006/09/iso/07_41.html

    Zwróć uwagę na fragment o straży miejskiej w Zamościu, anno domini 2006

  • 37. Data: 2009-10-15 13:35:46
    Od: Mikolaj Machowski <m...@w...pl>

    Andrzej Lawa napisał:

    > Wiesz, może to nie był w takim razie paparazzi, tylko ktoś miał zlecenie
    > na zbieranie dowodów zdrady albo cuś..

    Mało kompromitujące okoliczności jak na zdradę. Ale wg większości opisów
    jakie czytałem metody pracy paparazzi i detektywów robiących zdjęcia są
    dość podobne (pomijając ustawki).

    m.
    --
    Łzy nieba, oddech ziemi,
    Łączą się w mgły

  • 38. Data: 2009-10-15 15:02:07
    Od: "p47" <g...@w...pl>

> [...]
    > i tych nie dziwi nikt specjalnie, kto się przypadkiem drapie po... czole.

    Czy zatem nie protestowałbyś, gdyby ktos cały czas np. ciebie
    podsłuchiwał? - a przecież (zapewne?) raczej nie rozmawiasz o takich
    sprawach, ktorych powinienes się wstydzić..
    ;-)

    p47

    PS. JM użył typowego, propagowanego chyba przez wszystkie totalitarne
    reżimy, "argumentu", znanego od wielu, wielu lat zwolennikom totalnej
    inwigilacji

  • 39. Data: 2009-10-15 15:23:22
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Jan Rudziński pisze:

    > E tam, w Warszawie jest i działa 3G.

    A nawet 3,5G, a jak jesteś w centrum, to możesz się podłączyć do jakiejś
    WiFi (która niekoniecznie będzie szybsza od UMTS/EDGE/3G) :D

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 40. Data: 2009-10-15 16:14:48
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    p47 pisze:
    > Czy zatem nie protestowałbyś, gdyby ktos cały czas np. ciebie
    > podsłuchiwał? - a przecież (zapewne?) raczej nie rozmawiasz o takich
    > sprawach, ktorych powinienes się wstydzić..
    > ;-)

    Ano nie protestowałbym. Albowiem ów ktoś szybko stwierdziłby, że to
    strasznie nudne, a moje poglądy na chyba wszystko są doskonale znane dla
    każdego, komu na ich poznaniu zależałoby - materiału w sieci megabajty.
    Po cóż zatem marnować tyle środków?

    > PS. JM użył typowego, propagowanego chyba przez wszystkie totalitarne
    > reżimy, "argumentu", znanego od wielu, wielu lat zwolennikom totalnej
    > inwigilacji

    Ja wierzę głównie w statystykę - dopóki podglądających będzie kilka
    rzędów mniej od dających się podglądać sytuacja jest jeszcze normalna.
    Gdy liczby będą sobie bliskie wyjdą na jaw zupełnie inne problemy, a
    przykłady mieliśmy za wschodnią granicą do lat przynajmniej
    siedemdziesiątych XX wieku.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /amerykańscy naukowcy odkryli, że stres jest niezdrowy/