  • Data: 2009-06-01 19:39:06
    Temat: Re: Jaka lustrzanka?
    Od: j...@a...at szukaj wiadomości tego autora

    > puszke mozna zmienic ale szkla zostana wiec pieprzenie jak jansal ze za 1500
    > to aparat nie moze byc rozojowy to bzdura...
    > Sam foce canonem 20d od 4 lat i zdjecia z niego nie sa gorszej jakosci... a
    > caly czas dokupuje, szkiel jak potrzebuje cos lepszego.
    >
    > Co wiecej mam znamoego co kilka lat przedemna kupil 10D i tez foci... kupuje
    > szkla... robi spore wydruki...
    >
    > pozdrawiam
    > --
    > Steel

    ale pipcys , ale pipcys ..
    tylko dzisiaj juz nie pamietasz ze 20 d byl wowczas modelem z gornej
    polki w klasie aps -c mozna go bylo nazwac rozwojowym i dzieki temu
    nie masz powodu ukrywac zdjec robionych nim jeszcze dzisiaj.
    czy kosztowal 1500 zl wowczas ?

    w moim pierwszym poscie zapytalem co ma autor pytania na mysli pod
    pojeciem rozwojowy ?

    bo jesli ma na mysli wlasny rozwoj intelektualny , to dobry bylby
    jakis skomplikowany aparat z wieloma przyciskami , funkcjami ,
    skomplikowanymi opcjami , wieloma nastawieniami. Obsluga takiego
    aparatu bedzie stanowic wysilek intelektualny czyli bedzie sprzyjac
    rozwojowi intelektualnemu wlasciciela.

    jesli ma na mysli konstrukcje apartu rozwojaowa, to w tej chwili
    przychodzi mi na mysli leica , ktora ciagle swoje modele rozwija ,
    wprowadza usprawnienia do modeli juz znajdujacych sie na rynkui - jak
    np wymiana migawki o ile pamietam w cenie ok 1000 euro. Wprawdzie
    system R umarl , ale wprowadza sie system S
    W tych z gornej polki canonach nikonach jednocyfrowych tez firmy
    wprowadzaja rozne rozwiazania techniczne rozwijajace konstrukcje ,
    mamy canon mark1 , mark 2, mark 3. nikon 3 , 3turbo itd

    pozostale te taniutkie za 1500 zl nie sa rozwijane. zostaja
    wyprodukowane , sprzedane w ciagu paru , parunastu miesiecy i znikaja
    z polek.
    nikt ich nie rozwija - nie sa to wiec aparaty rozwojowe.

    jesli ma na masli system to kazda z marek swiatowych jest rozwojowa .
    ciagle sa puszczane nowe modele aparatow, obiektywy , akcesoria.

    ale nigdy nie powiem ze aparat za 1500 zl jest rozwojowy.
    Aparat , ktory kupi z 1500 zl , a bedzie sie chcial rozwijac , kiedys
    porzuci dlatego ze pod zadnym wzgledem nie jest rozwojowy.

    ja zwyczajnie tylko widze swiat takim jaki jest , nie potrzeba w tym
    przypadku dorabiac filozofii , co sie komu wydaje.

    Gdybym mial zdefiniowac co to jest aparat rozwojowy to powiedzialbym,
    ze to taka konstrukcjia , ktora przez dlugi czas bedzie w stanie
    sprostac rosnacym i coaraz wiekszym wymganiom rozwijajacego sie
    fotografa.

    i co bedziesz jeszcze pipcyl dalej ?