  • Data: 2009-06-02 12:14:14
    Temat: Re: Jaka lustrzanka?
    Od: j...@u...at szukaj wiadomości tego autora

    > Taaaaa widac jaki z cieibie znawca...
    > Kitowym szklem do 5DmkI bylo 24-105/4L IS
    > Zeczywiscie szlifowana krzemionka w obudowie z plastiku....

    qorde chlopie dalbys se juz spokoj.
    piszesz rzeczywiscie tak od rzeczy.

    pytajacy chce kupic aparat i obiektya do 1500 zl
    ty piszesz o 5dmkII

    no chlopie choc odrobine oleju by ci sie przydalo .
    zastanow sie jak chcesz cos poslacna grupe szczegolne dla mnie.

    a teraz troche rzeczowiej :

    co to jest kit w j angielskim?
    to zestaw czyli kitem jest korpus + obiektyw.

    ja pisze o ciele i kicie , przy czym pojecia kit uzywam w znaczeniu j
    polskiego jako czegos do zatykania dziur.
    oczywiscie , ze kryje sie w tym nieco ironii.
    z jednej strony do beznadziejnego okreslenia " body " na aparat . ja
    konsekwencje w odpowiedzi uzywal bede polskiego "cialo " gdyz mi sie
    to bardziej podoba.
    z drugiej strony b slabej jakosci optycznej i mechanicznej obiektywu
    mieszczacego sie w zestawie w tej cenie.

    gdybys mial chociaz szczatkowa umiejetnosc kojarzenia logicznego
    faktow to bys nie pisal tak bez sensu.

    Pytajacy chce tanio za 1500 zl zestaw a ty argumeetujesz canonen 1d
    mk2 z obiektywem 24-105 , ktory sam to obiektyw kosztuje 4 razy
    wiecej niz pytajacy che wydac.
    wesze sie zastanow jak co piszesz.