  • Data: 2009-06-27 11:14:08
    Temat: Re: Jaka ładowarka w miejsce BC-900?
    Od: "wiktor [wiki] matlakiewicz" <w...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    czeŚĆ,
    ... a dzień taki sam u nas jak u Was,
    napisał Kaiko na pl.rec.foto.cyfrowa do nas:

    > Zakupiłem BC-700 i...

    > No właśnie... ma podobny problem. Na razie w bardzo małym stopniu, ale
    > jednak. Dwie ostatnie komory kończą ładować szybciej niż dwie pierwsze.

    Masz cztery akumulatorki o takiej samej pojemności rzeczywistej ? ;->

    > Odpaliłem testowo akumulatorki na 500/500/500/500 i co ciekawe w dwóch
    > ostatnich komorach ładowarka stwierdziła naładowanie baterii o 10 min
    > wcześniej niż pozostałe... kolejny komplet aku... to samo. Przypadek?
    > Wątpie! Wiadomo, że nie jest to różnica duża bo komplet sie ładował ok
    > 3-4h... to 10 minut wcześniej przy tym to jakieś 4-6%. Ale widać, że już
    > ładowarka "choruje", lecz na razie w małym stopniu. Podtrzymuję więc
    > swoją opinię, że ładowarki techno line to nie najlepszy wybór.

    Podaj warunki badania, czyli pojemności akumulatorków.
    Oczywiście myślę o pojemnościach rzeczywistych (zmierzonych
    w trybie test), a nie teoretycznych (tych uwzględniających
    współczynnik optymizmu producenta).

    > Ciekawy jestem czy u Was też ostatnie komory szybciej kończą ładować.

    Mam BC-700 i trzy komplety Sanyo 2500.
    Jak jeszcze ich używałem non-stop, to przejechałem wszystkie
    trybem test, poopisywałem na obudowach pojemności rzeczywiste,
    złożyłem w komplety zbliżonymi pojemnościami... I było ok.

    pozdrawiam
    Wiki

    --
    wiktor [wiki] matlakiewicz //^\\___ And when I vest my flashing sword
    8o ^ / And my hand takes hold in judgement