  • Data: 2009-06-26 08:24:09
    Temat: Re: Jaka ładowarka w miejsce BC-900?
    Od: a...@p...pl szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 26 Jun 2009 00:48:35 -0700 (PDT), XX YY <j...@u...at>
    wrote:

    >mam pod reka pare baterii i jest tak:
    >
    >nominalnie-rzeczywiscie
    >
    >1800 - 1300 mAh
    >1600-1170
    >1600-1234
    >1700 -1650 (sanyo)
    >2700 - 2400
    >2700 -2136
    >
    >rzeczywista pojemnosc moze znacznie odbiegac od tego co napisane na
    >opakowaniu nawet w tej samej marce i typie.

    Sanyo Eneloop AA: po wyciagnieciu z aparatu, gdy "zaburczy" ze pusta
    bateria, w trybie discharge (aby rozladowac resztki).

    prawie za kazdym razem, bo zapisuje wyniki na etykietce

    2000-: moje 2015, 2035, 1975,2055,2017

    aku od nowosci ladowane w BC-700 pradem 200mAh

    Inne akumulatory: np. Sanyo 2700 - tu loteria, a stare, ladowane w
    roznych miejscach, dlugo lezaly.... - tu wielka loteria, bo widac, ze
    ladowarka nie potrafi juz na takim aku wykryc DeLty (poprawnie lub
    wogole).

    --
    ThinkXtra