  • Data: 2009-07-03 21:58:01
    Temat: Re: Jaka ładowarka w miejsce BC-900?
    Od: "Krzychu" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kaiko" <s...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:h1oh5a$idp$1@news.dialog.net.pl...

    > poza tym czytanie ze zrozumieniem to prawdziwe błogosławieństwo! Byłbym
    > naprawdę szczęśliwy gdyby ludzie, którzy czytają to co do nich pisze
    > czytali to ze zrozumieniem. Niestety Ty do nich nie należysz, a szkoda bo
    > może zamiast mi wrzucać i wytykać to byś po prostu napisał coś sensownego.
    >
    > Pozwól, że pomogę Ci w zrozumieniu tego trudnego tekstu: Ładowarka jest do
    > dupy bo się popsuła w wyniku czego zaliczyła śrubokrętem.
    >
    > Nie dorabiaj filozofii, tylko ucz się czytać.
    >

    > --
    > Pozdrawiam
    > Kaiko

    Ale to jak widać przypadłość powszechna, facet w serwisie też nie zrozumiał
    o co chodzi. Albo miał takie wytyczne żeby spławiać klientów by redukować
    koszty. Może po prostu trza szukać solidnych sprzedawców. Inna sprawa to
    można też decydować się na produkty markowe zamiast chińskich wynalazków.
    pzdr.
    Krzychu