  • 21. Data: 2011-06-22 16:40:38
    Temat: Re: Jaka kierownica do ZR-7
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2011-06-22 14:26:54 +0200, Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl> said:

    > Tylko w jakim celu? Bez nich tez sie da ustalic pozycje przelacznikow.

    Tymczasowo. W 2 motocyklach miałem urypane te kołeczki i przełączniki
    się obracały. Bardziej, mniej (po apdejcie taśmą izolacyjną), ale w
    jednym miejscu siedzieć nie chciały - niby duperelka, a wkurzało. Jeśli
    kołeczki wciąż są, to bym wiercił w kierownicy.

    de Fresz

  • 22. Data: 2011-06-23 05:26:43
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    Kuczu wrote:

    > Masakra jakas jak sobie ludzie potrafia uprzykrzyc zycie. Nie mozna
    > zamocowac kiery na motocyklu, ustalic pozycje otworkow i wywiercic je za
    > pomoca zwyklej wkretarki z Tesco w 2 minuty ?

    Tez tak robie, ale podoba mi sie, ze z prostej rzeczy mozna zrobic watek
    na n postow. Nie moge sie juz doczekac, kiedy zdryfuje na sciaganie manetek.
    K.

  • 23. Data: 2011-06-23 13:26:01
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    > Tylko w jakim celu?

    W celu aby się przełączniki nie obracały.

    > Bez nich tez sie da ustalic pozycje przelacznikow. A
    > wywalenie kolkow to 28 sekund, a nawiercenie to moze i 4 dni trwac i 24
    > posty na precle.

    Bez jaj. Niedawno zmieniałem kierownicę w VT, a tam kołki ustalające są
    metalowe. Nawiercenie otworów to był moment. Znajdujecie problem tam,
    gdzie go nie ma.

    Pozdr
    DP

  • 24. Data: 2011-06-23 13:27:22
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    W dniu 2011-06-22 14:26, Grzegorz Rogala pisze:

    > Wydawa mi sie ze latwiej jest ujebac dwa male koleczki plastikowe niz
    > bawic sie z wiertarka i mierzeniem gdzie te kolki maja wlezc ;)

    U mnie kołki były metalowe.

    > Poza tym, jak ktos ma wiertarke udarowa? ;)

    Idź Ty się chłopaku napij czegoś, może by pomogło? :)

    Pozdr
    DP

  • 25. Data: 2011-06-23 13:28:15
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

> [...]
    > stolowa z regulacja obrotow i porzadne umocowanie kierownicy. Trzymajac
    > wiertarka w reku a kierownice nogami nie bardzo to widze.

    Jest takie urządzenie, bardzo skomplikowane, nazywa się, zaraz.... imadło!

    Pozdr
    DP

  • 26. Data: 2011-06-23 13:29:01
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    W dniu 2011-06-22 17:02, Kuczu pisze:
    > Masakra jakas jak sobie ludzie potrafia uprzykrzyc zycie. Nie mozna
    > zamocowac kiery na motocyklu, ustalic pozycje otworkow i wywiercic je za
    > pomoca zwyklej wkretarki z Tesco w 2 minuty ?

    Tak właśnie zrobiłem, ale niestety, wiertarka nie była z Tesco.

    Pozdr
    DP

  • 27. Data: 2011-06-23 17:59:37
    Od: Ryba76 <jarek.janiszewski05@_NOSPAM_gmail.com>

    de Fresznapisal

    > Tylko zapomniałeś uprzedzić kolegę, że nie zawsze za pierwszym razem
    > trafia się w idealną geometrię kiery.

    Tak jak wspomniałem na początku mam problemy mobilne - objczyk+ospa
    czy ktoś z was posiada ZR-7 i mógłby zwymiarować kierownicę?
    Bo widzę, że nikt z was nie jest w stanie podać konkretnego modelu, więc
    muszę poszukać na własną rękę ale naprawdę nie mam jak dostać się do
    swojego motocykla nie zarażając przy tym sztabu osób.

    z góry dzięki

    Ryba

  • 28. Data: 2011-06-23 19:17:07
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2011-06-23 19:59, Ryba76 pisze:

    > Bo widzę, że nikt z was nie jest w stanie podać konkretnego modelu, więc
    > muszę poszukać na własną rękę ale naprawdę nie mam jak dostać się do
    > swojego motocykla nie zarażając przy tym sztabu osób.

    Pierwsza z brzegu.
    http://allegro.pl/kierownica-motocyklowa-kawasaki-er
    -zr-zl-z-zr-klv-i1646567767.html

    Na 99% masz typową kierownicę jak w każdym nakedzie,zwykła rura.
    Problem byłby jeśli byłaby o zmiennej średnicy,ale to tylko niektóre
    nowsze zabawki.

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 29. Data: 2011-06-23 19:49:33
    Od: Ryba76 <jarek.janiszewski05@_NOSPAM_gmail.com>

    Monsternapisal

> [...]

    > Na 99% masz typową kierownicę jak w każdym nakedzie,zwykła rura.
    > Problem byłby jeśli byłaby o zmiennej średnicy,ale to tylko niektóre

    Dzięki za pomoc właśnie skłaniam się w kierunku konkretnie tej kiery.
    Ból polegał na tym, że na allegro są "dedykowane" do ZR-7 o długości od
    720 do 830 mm, mniej lub bardziej proste a tak jak pisałem nie mam jak
    swojej zwymiarować i strasznie mi to zamieszało w głowie, ale ta wskazana
    przez Ciebie wydaje mi się odpowiednia.

  • 30. Data: 2011-06-23 20:16:57
    Od: marider <m...@g...pl>

    W dniu 2011-06-23 07:26, kocyk pisze:

    > Tez tak robie, ale podoba mi sie, ze z prostej rzeczy mozna zrobic watek
    > na n postow. Nie moge sie juz doczekac, kiedy zdryfuje na sciaganie
    > manetek.
    > K.

    To samo pomyslalem. Widocznie teraz wiekszosc ma 2 lewe rece nawet do do
    najprostszych rzeczy jak wywiercenie otworka wiertarka (i nie jest
    leworeczny).

    Pzdr
    --
    marider