  • 31. Data: 2011-06-27 09:25:06
    Temat: Re: Jaka kierownica do ZR-7
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2011-06-22 18:12, de Fresz pisze:

    > Tylko zapomniałeś uprzedzić kolegę, że nie zawsze za pierwszym razem
    > trafia się w idealną geometrię kiery.

    oj tam, wywierci na poczatku, oczywiscie za pierwszym razem nie w tym
    miejscu, a na koncu i tak etnie koleczki :-)

    Michal V-R
    gg 9409047
    żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy

  • 32. Data: 2011-06-27 13:07:09
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2011-06-23 21:49:33 +0200, Ryba76
    <jarek.janiszewski05@_NOSPAM_gmail.com> said:

    > http://allegro.pl/kierownica-motocyklowa-kawasaki-er
    -zr-zl-z-zr-klv-i1646567767.html

    Na

    > Dzięki za pomoc właśnie skłaniam się w kierunku konkretnie tej kiery.

    IMHO się możesz zdziwić. To że da się ją zamontować (bo i ona i
    mocowania w moturze mają zupełnie typowe 22 mm średnicy), wcale nie
    znaczy że będzie miała ten sam kształt. Kierownice występują w
    kilunastu różnych gięciach, to że ktoś zrobił listę 50 motocykli w
    opisie zupełnie nie znaczy, że wszystkie one mają je dokładnie tak samo
    gięte. A zmiana gięcia kiery może wpłynąć na prowadzenie się motocykla
    (zarówno in plus, jak i in minus).
    IMHO nie ma się co nastawiać na oryginał, ale warto by się na spokojnie
    zastanowić w którą stronę zmienieać - wyższą, niższą, bardziej wygiętą,
    szerszą itp. Przez neta się nie da, bo to Ty sam musisz sobie na to
    odpowiedzieć.

    de Fresz

  • 33. Data: 2011-06-27 20:48:47
    Od: Grzegorz Rogala <a...@v...pl>

    W dniu 2011-06-23 07:26, kocyk pisze:
    > Nie moge sie juz doczekac, kiedy zdryfuje na sciaganie
    > manetek.

    Mowisz i masz..
    zdejmujemy manetki rozcinajac je i niszczac czy powoli odklejamy i sie
    szarpiemy z oporem materii? ;P

    --
    pozdr!
    Rogal

  • 34. Data: 2011-06-27 22:24:46
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2011-06-23 15:28:15 +0200, Don Pedro <n...@o...pl> said:

    > Jest takie urządzenie, bardzo skomplikowane, nazywa się, zaraz.... imadło!

    Łeee, wystarczy wkręcić kierownicę na miejsce i zablokować (ze
    stacyjki, czy gdzie kto tam ma blokadę). Przy okazji łatwie będzie
    ustalić właściwą pozycję otworków.

    de Fresz

  • 35. Data: 2011-06-28 00:48:24
    Od: PawelK vel Pablo <e...@...stopce>

    Dnia 173 roku bieżącego, de Fresz zeznał(a) jak następuje:

    > A jeśli istnieją, to przy odrobinie samozaparcia idzie takie otwory
    > samemu wywiercić.

    Punktaczek i wiertarka, żadna filozofia.

    Problem jest w oznaczeniu miejsc gdzie mają być.
    Ja kapnąłem lakierem do paznokci na bolec i przyłożyłem przełączniki
    tak jak miały być, wcześniej przyłożyłem poobracałem tak żeby ustawić
    je w optymalnej pozycji z zaznaczyłem pisakiem do płyt na kierze co i
    jak.

    Ścinanie tych bolcy to druciarstwo, potem się przełączniki na kierze
    obracają.

    --
    PawelK vel Pablo
    e-mail: pablo i klubvolvo org pl

  • 36. Data: 2011-06-28 06:26:17
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    PawelK vel Pablo napisał(a):
    > Ścinanie tych bolcy to druciarstwo, potem się przełączniki na kierze
    > obracają.

    No chyba Tobie! ;-)

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 37. Data: 2011-06-28 07:51:24
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2011-06-27 22:48:47 +0200, Grzegorz Rogala <a...@v...pl> said:

    > Mowisz i masz..
    > zdejmujemy manetki rozcinajac je i niszczac

    Jak są i tak do wyrzucenia, to po co se utrudniać życie?

    > czy powoli odklejamy i sie szarpiemy z oporem materii? ;P

    Sposób rowersów: strzykawka, igła, woda - materia stawia wtedy znikomy opór.

    de Fresz

  • 38. Data: 2011-06-28 08:04:28
    Od: "Tytus z domQ" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "de Fresz"
    Sposób rowersów: strzykawka, igła, woda - materia stawia wtedy znikomy
    opór.

    Albo sposob warsztatowy, pistolet + sprezone powietrze...

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 39. Data: 2011-06-28 08:47:05
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    Tytus z domQ napisał(a):
    > Albo sposob warsztatowy, pistolet + sprezone powietrze...

    i gdzie trzeba dmuchnac?

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 40. Data: 2011-06-28 15:14:53
    Od: PawelK vel Pablo <e...@...stopce>

    Dnia 179 roku bieżącego, Kamil Nowak 'Amil' zeznał(a) jak następuje:

    > i gdzie trzeba dmuchnac?

    w dziurke :-) ?

    BPNMSP.