  • 11. Data: 2011-06-22 12:22:39
    Temat: Re: Jaka kierownica do ZR-7
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    W dniu 2011-06-22 12:25, Grzegorz Rogala pisze:

    > fak, to sobie Kawałsraki licza niezle.. w takim razie, jakakolwiek
    > kiera, kolki out i po sprawie ;)

    Dlaczego kołki out? To już nie można nawiercić otworów ustalających w
    kierownicy?

    Pozdr
    DP

  • 12. Data: 2011-06-22 12:26:54
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    Don Pedro napisał(a):
    > Dlaczego kołki out? To już nie można nawiercić otworów ustalających w
    > kierownicy?

    Tylko w jakim celu? Bez nich tez sie da ustalic pozycje przelacznikow. A
    wywalenie kolkow to 28 sekund, a nawiercenie to moze i 4 dni trwac i 24
    posty na precle.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 13. Data: 2011-06-22 12:26:57
    Od: Grzegorz Rogala <a...@v...pl>

    W dniu 22-06-2011 14:22, Don Pedro pisze:

    > Dlaczego kołki out? To już nie można nawiercić otworów ustalających w
    > kierownicy?

    Wydawa mi sie ze latwiej jest ujebac dwa male koleczki plastikowe niz
    bawic sie z wiertarka i mierzeniem gdzie te kolki maja wlezc ;)
    Poza tym, jak ktos ma wiertarke udarowa? ;)

    --
    pozdr
    Rogal

  • 14. Data: 2011-06-22 12:28:04
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    Ryba76 napisał(a):

    > Wszystko ładnie pięknie ale chodzi mi o znalezienie kierownicy rozmiarów
    > oryginału ale cenie zamiennika :)

    Poeksperymentuj z inna, jeszcze nie spotkalem motura ktory by mial fajna
    oryginalna kiere, zalozenie innej daje naprawde fajne efekty :)

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 15. Data: 2011-06-22 12:30:23
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-06-22, Grzegorz Rogala <a...@v...pl> wrote:

    > Wydawa mi sie ze latwiej jest ujebac dwa male koleczki plastikowe niz
    > bawic sie z wiertarka i mierzeniem gdzie te kolki maja wlezc ;)
    > Poza tym, jak ktos ma wiertarke udarowa? ;)

    Druga sprawa to taka, ze do tej operacji przydalaby sie wiertarka
    stolowa z regulacja obrotow i porzadne umocowanie kierownicy. Trzymajac
    wiertarka w reku a kierownice nogami nie bardzo to widze.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 16. Data: 2011-06-22 12:32:38
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    AZ napisał(a):
    > Trzymajac
    > wiertarka w reku a kierownice nogami nie bardzo to widze.

    Mozna se ja wsadzic w .... aaa niewazne.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 17. Data: 2011-06-22 12:55:44
    Od: Grzegorz Rogala <a...@v...pl>

    > Mozna se ja wsadzic w .... aaa niewazne.

    NTG! :)

    --
    pozdr
    Rogal

  • 18. Data: 2011-06-22 13:43:11
    Od: Ryba76 <jarek.janiszewski05@_NOSPAM_gmail.com>

    Kamil Nowak 'Amil'napisal

    > Poeksperymentuj z inna, jeszcze nie spotkalem motura ktory by mial fajna
    > oryginalna kiere, zalozenie innej daje naprawde fajne efekty :)

    No tak, powstaje jeszcze pytanie czy teraz mam oryginalną hahaha....

  • 19. Data: 2011-06-22 15:02:51
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-06-22 14:30, AZ pisze:

    > Druga sprawa to taka, ze do tej operacji przydalaby sie wiertarka
    > stolowa z regulacja obrotow i porzadne umocowanie kierownicy. Trzymajac
    > wiertarka w reku a kierownice nogami nie bardzo to widze.

    Masakra jakas jak sobie ludzie potrafia uprzykrzyc zycie. Nie mozna
    zamocowac kiery na motocyklu, ustalic pozycje otworkow i wywiercic je za
    pomoca zwyklej wkretarki z Tesco w 2 minuty ?

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 20. Data: 2011-06-22 16:12:06
    Od: de Fresz <d...@M...pl>

    On 2011-06-22 14:28:04 +0200, Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl> said:

    > Poeksperymentuj z inna, jeszcze nie spotkalem motura ktory by mial
    > fajna oryginalna kiere, zalozenie innej daje naprawde fajne efekty :)

    Tylko zapomniałeś uprzedzić kolegę, że nie zawsze za pierwszym razem
    trafia się w idealną geometrię kiery.

    de Fresz