  • 1. Data: 2011-06-21 19:21:36
    Temat: Kaski firmy LS2
    Od: wilqu5 <w...@g...com>

    Witam,

    pytanie mam odnośnie kasków tejże firmy, jak z ich solidnością i
    ogólnie jakie opinie. Konkretnie interesuje mnie model LS2 Ride
    Titanium. http://moto.allegro.pl/kask-ls2-ride-gloss-titanium-
    szczekowy-szczeka-l-i1669472812.html

    Jeżeli ktoś taki ma albo miał to bardzo proszę o jakieś opinie bo
    chciałbym takowy zakupić a że będzie to kupowanie przeze mnie
    pierwszego pożądniejszego kasku to chciałbym conieco na ten temat
    wiedzieć.

    pozdrawiam
    Tomek

  • 2. Data: 2011-06-21 22:18:09
    Temat: Re: Kaski firmy LS2
    Od: primuss <p...@p...pl>

    On 21 Cze, 21:21, wilqu5 <w...@g...com> wrote:
    > Witam,
    >
    > pytanie mam odnośnie kasków tejże firmy, jak z ich solidnością i
    > ogólnie jakie opinie.

    Ogólnie nie polecam. Kaski na pierwszy rzut oka niczego sobie
    wykonane, jednak np. w moim modelu LS2 Shougun (FF375) permanentne
    problemy z aerodynamiką - kask jest hałaśliwy i wydaje z siebie
    podczas jazdy przedziwne dźwięki, ponadto znacznie paruje szyba. Kaski
    nie są lakierowane tylko obciągane folią. Jedyna ich zaleta to imho
    ciekawy design i dobra cena. Po początkowej euforii szybko wróciłem do
    przaśnego Airoha SV55 a LS2 kurzy się na półce.

    > chciałbym takowy zakupić a że będzie to kupowanie przeze mnie
    > pierwszego pożądniejszego kasku to chciałbym conieco na ten temat
    > wiedzieć.

    Czy LS2 to porządne kaski? Wątpię.

  • 3. Data: 2011-06-22 15:26:51
    Od: wilqu5 <w...@g...com>

    On 22 Cze, 00:18, primuss <p...@p...pl> wrote:

> [...]
    > ciekawy design i dobra cena. Po początkowej euforii szybko wróciłem do
    > przaśnego Airoha SV55 a LS2 kurzy się na półce.

    Ok, dzięki za opinię a czy możesz w takim razie niedoświadczonemu
    koledze poradzić jakiś kask tego typu do 400zł który będzie godny
    polecenia :) ?

    Tom

  • 4. Data: 2011-06-22 16:13:47
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "wilqu5" napisał w wiadomości grup
    3g2000yqh.googlegroups.com...

    Ok, dzięki za opinię a czy możesz w takim razie niedoświadczonemu
    koledze poradzić jakiś kask tego typu do 400zł który będzie godny
    polecenia :) ?

    =========

    W tej cenie żaden kask nie będzie godny polecenia. Albo przymkniesz oko na
    wady kasków tej grupy cenowej, albo musisz dołożyć.

    Przy czym dołożenie kolejnych 400 zł wcale nie musi oznaczać, że kask będzie
    wad pozbawiony.

    Prawdę mówiąc: każdy model ma coś "za uszami". Takie życie.

  • 5. Data: 2011-06-22 17:23:36
    Od: wilqu5 <w...@g...com>

    On 22 Cze, 18:13, "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:
    > U ytkownik "wilqu5"  napisa w wiadomo ci grup
    3g2000yqh.googlegroups.com...

    > Ok, dzi ki za opini a czy mo esz w takim razie niedo wiadczonemu
    > koledze poradzi jaki kask tego typu do 400z kt ry b dzie godny
    > polecenia :) ?
    >
    > =========
    >
    > W tej cenie aden kask nie b dzie godny polecenia. Albo przymkniesz oko na
    > wady kask w tej grupy cenowej, albo musisz do o y .
    >
    > Przy czym do o enie kolejnych 400 z wcale nie musi oznacza , e kask b dzie
    > wad pozbawiony.
    >
    > Prawd m wi c: ka dy model ma co "za uszami". Takie ycie.

    No ok, z tymże ja będe kupował aktualnie pierwszy swój motocykl także
    kasy zbyt dużej obecnie nie chce wydawać na 'akcesoria' a kwestie
    szumów itd myślę że póki co nie będą mi narazie przeszkadzać. Na motor
    który chce kupować mam zamiar wydać ~6000zł więc nie będę napewno do
    tego kupował kasku za 1,5 tyś bo mnie na to nie stać :) także chce
    wybrać coś w miare ładnego i względnie dobrze wykonanego. Jak już
    nabiorę jakiegoś doświadczenia to będe się zastanawiał nad jakimś
    droższym sprzętem

    pzdr
    Tomek

  • 6. Data: 2011-06-22 18:57:09
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    wilqu5 pisze:

> [...]
    > wybrać coś w miare ładnego i względnie dobrze wykonanego. Jak już
    > nabiorę jakiegoś doświadczenia to będe się zastanawiał nad jakimś

    Mnie Schuberth C1 kosztował 6 lat temu coś koło 700 zł. Może znajdziesz
    gdzieś wyprzedaże gdzie będą mieli stare modele (dziś jest C3).

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 7. Data: 2011-06-22 19:17:14
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    wilqu5 pisze:

> [...]
    > wybrać coś w miare ładnego i względnie dobrze wykonanego. Jak już
    > nabiorę jakiegoś doświadczenia to będe się zastanawiał nad jakimś

    Możesz jeszcze przyjrzeć się takim tanim kaskom:
    http://www.louis.de/_10aa1a174915dda3e2b571c619aeba7
    f88/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&
    grwgr=150&wgr=836&list_total=24&anzeige=0&artnr_gr=2
    15222

    Jeśli nie szczękowce, to znajdziesz parę kasków bardziej znanych firm w
    Hein Gericke:
    najtańszy HJC:
    http://www.hein-gericke.de/helme/hjc-cs-12n-schwarz-
    12312.html

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 8. Data: 2011-06-22 19:24:20
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2011-06-22 21:17, Piotr Rezmer pisze:

> [...]
    f88/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&
    grwgr=150&wgr=836&list_total=24&anzeige=0&artnr_gr=2

    Miałem o nim napisać,miałem kilka lat,dawał radę,kosztował wcześniej
    chyba 800,więc nie najniższa półka.
    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 9. Data: 2011-06-22 21:46:08
    Od: primuss <p...@p...pl>

    On 22 Cze, 17:26, wilqu5 <w...@g...com> wrote:
    > Ok, dzięki za opinię a czy możesz w takim razie niedoświadczonemu
    > koledze poradzić jakiś kask tego typu do 400zł który będzie godny
    > polecenia :) ?

    Nie mam rozeznania w ofercie rynku ani doświadczenia. Szczerze to mogę
    polecić wspomnianego Airoha SV55 - do kupienia w okolicy 600 zł. W
    szczękowcu LS2 nie jeździłem - może nie jest taki zły? Co do Airoha,
    to poza odkręcającymi się po dłuzszym uzytkowaniu srubami mocujacymi
    szczeke i trudnosciami z jej pelnym opuszczeniem jedna reka (w czasie
    jazdy) jakichs istotnych problemow nie zauwazylem. Aha, blenda to pic
    na wode - u mnie zaczela chodzic tak ciezko, ze w praktyce jest nie do
    uzycia. Nie udalo mi sie tez nidgy wyjac calej wysciolki mimo
    zapewnien producenta ze sie da - musze ja prac niejako czesciowo w
    kasku. Ostatnia wada to nieprzebojowy wyglad - dla innych zaleta.
    Generalnie sa to pierdoly. Kask ma dla mnie 2 podstawowe zalety: jest
    cichy i dobrze wentylowany (nie paruje szyba).

    pozdrawiam,

    --
    primuss

  • 10. Data: 2011-06-23 08:27:35
    Od: Wrota Bieszczadów <r...@s...pl>

> [...]
    > wybrać coś w miare ładnego i względnie dobrze wykonanego. Jak już
    > nabiorę jakiegoś doświadczenia to będe się zastanawiał nad jakimś

    miałem podobny dylemat, motor kupiłem za 5500zł Suzuki GSX600F
    z 97 roku. Bądźmy szczerzy przez pierwszy rok człowiek nie szaleje,
    jeżdżę powoli i ostrożnie. Ja kupiłem ten kask:
    http://moto.allegro.pl/kask-kaski-naxa-f8-b-blenda-c
    zarny-mat-r-m-i1647430482.html

    Ma blende i to jest jego duża zaleta, czasem jeżdżę tylko z blendą bez
    szybki centralnej. Kask powyżej 100km/h jest troszkę głośny, na głowie
    leży mi wygodnie, moze troszkę cięższy ale zauważyłem, że kaski
    o ponad 1000zł droższe są lżejsze o jakieś 200 - 300g mogę to przeżyć.
    Jak poczuję się na moto pewniej, zacznę jeździć szybciej zainwestuję
    w co lepszego. A na razie jest OK. Zainwestuj w ciuchy jeszcze. Ja już
    miałem jedną glebe i cieszę się z kurki z ochranianiaczami :)

    Roger

    --
    Marcin 'Roger' Pojałowski
    fotografia ślubna: http://www.slubna.net