  • 1. Data: 2011-06-21 22:34:32
    Temat: Kaski MT - kupno szybki
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    Witam, krótkie pytanie.

    Mam kask MT HELMETS model FALCON. Importuje to na potęgę BMK
    MOTORS spod/z iławy. Niestety ni huhu nie mają do nich szybek
    (sic!). Zna ktoś z was firmę która importowała MT i ma do niej
    szybki ? Jakoś google nie chcą współpracować, a nie chce mi się
    kasku zmieniać bo jest dla mnie "dobry".
    --
    Jak ja kurwa nienawidzę PH (DH) z parametrem PAR niższym niż 50 %
    KURWA !!!

  • 2. Data: 2011-07-16 22:43:08
    Temat: Re: Kaski MT - kupno szybki
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

> [...]
    > szybki ? Jakoś google nie chcą współpracować, a nie chce mi się
    > kasku zmieniać bo jest dla mnie "dobry".

    Odpowiedzi nie dostałem, ale mogę jej już udzielić.

    BMK MOTORS poinformowało mnie, że nie mają szybek do tego kasku,
    i raczej nikt nie będzie miał szybek do kasku FALCON firmy MT
    HELMETS, gdyż iż zaprzestali importu tego modelu i "osprzętu".

    Jeden ze sprzedawców, (czego BMK MOTORS nie powiedział mi/nie
    wiedział) poinformował mnie, że identyczne szybki są w modelu
    IMOLA, który BMK MOTORS importuje nadal, i części do niego ma.
    Kupiłem zatem szybkę do IMOLI, i problem się rozwiązał.

    DARZ BÓR !