  • 1. Data: 2011-06-22 06:46:47
    Temat: Jaka kierownica do ZR-7
    Od: Ryba76 <jarek.janiszewski05@_NOSPAM_gmail.com>

    Hej!
    potrzebuję wymienić kierownicę w kawasaki ZR-7 2003 rok (naked)
    czy ktoś może mi podpowiedzieć konkretny model?
    wiem co powiecie - rusz tyłek zmierz i poszukaj w necie

    problem polega na tym, że mam złamany obojczyk i do tego jeszcze k... ospę
    i nie mam możliwości tego wykonać bo moto po wywrotce nie stoi pod domem.

    Próbowałem znaleźć na własną rękę ale nie mogę znaleźć kiery dedykowanej
    do tego modelu.

    Może ktoś wymieniał u siebie i mi podpowie jaką kupić

    z góry dzięki!!!

  • 2. Data: 2011-06-22 08:24:34
    Temat: Re: Jaka kierownica do ZR-7
    Od: Grzegorz Rogala <a...@v...pl>

    W dniu 22-06-2011 08:46, Ryba76 pisze:

    > Próbowałem znaleźć na własną rękę ale nie mogę znaleźć kiery dedykowanej
    > do tego modelu.
    >
    > Może ktoś wymieniał u siebie i mi podpowie jaką kupić
    >
    > z góry dzięki!!!

    Zeby dobrac kiere do ZR7 przerzucilem pare katalogow i... nie znalazlem.
    Oryginalna kierownica ma otwory do mocowania przelacznikow. Wiec
    najszybciej i najpewniej bedzie jak kupisz oryginalna w Kawasaki.

    --
    pozdr
    Rogal

  • 3. Data: 2011-06-22 08:29:13
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-06-22, Grzegorz Rogala <a...@v...pl> wrote:

    > Zeby dobrac kiere do ZR7 przerzucilem pare katalogow i... nie znalazlem.
    > Oryginalna kierownica ma otwory do mocowania przelacznikow. Wiec
    > najszybciej i najpewniej bedzie jak kupisz oryginalna w Kawasaki.

    Zapomniales dodac, ze najdrozej ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 4. Data: 2011-06-22 08:50:57
    Od: Grzegorz Rogala <a...@v...pl>

    W dniu 22-06-2011 10:29, AZ pisze:

    > Zapomniales dodac, ze najdrozej ;-)

    OIDP za oryginal w Rzeszy placilem ~300PLN (2002r)
    dobra kierownica z aftermarketu kosztuje 200-250..

    --
    pozdr
    Rogal

  • 5. Data: 2011-06-22 09:57:16
    Od: Ryba76 <jarek.janiszewski05@_NOSPAM_gmail.com>

    Grzegorz Rogalanapisal

    > OIDP za oryginal w Rzeszy placilem ~300PLN (2002r)
    > dobra kierownica z aftermarketu kosztuje 200-250..

    No właśnie ból polega na tym że w ASO Kawasaki kosztuje ~450 pln

  • 6. Data: 2011-06-22 10:03:18
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    Grzegorz Rogala napisał(a):
    > Oryginalna kierownica ma otwory do mocowania przelacznikow.

    Jesli te przelaczniki maja tylko malego plastikowego bolca co ustala
    pozycje tychze w kierownicy to sie go po prostu scina i bangla. Wtedy
    kupuje sie wypasna prosta kiere za polowe kwoty ktora chce kawasaki.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 7. Data: 2011-06-22 10:11:17
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-06-22, Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl> wrote:

    > Jesli te przelaczniki maja tylko malego plastikowego bolca co ustala
    > pozycje tychze w kierownicy to sie go po prostu scina i bangla. Wtedy
    > kupuje sie wypasna prosta kiere za polowe kwoty ktora chce kawasaki.

    O ile te bolce jeszcze istnieja bo bardzo latwo je popsuc przy
    sciaganiu/zakladaniu przelacznikow.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 8. Data: 2011-06-22 10:25:42
    Od: Grzegorz Rogala <a...@v...pl>

    W dniu 22-06-2011 11:57, Ryba76 pisze:

    > No właśnie ból polega na tym że w ASO Kawasaki kosztuje ~450 pln

    fak, to sobie Kawałsraki licza niezle.. w takim razie, jakakolwiek
    kiera, kolki out i po sprawie ;)

    --
    pozdr
    Rogal

  • 9. Data: 2011-06-22 11:56:29
    Od: de Fresz <d...@M...pl>

    On 2011-06-22 12:11:17 +0200, AZ <a...@g...com> said:

    > O ile te bolce jeszcze istnieja bo bardzo latwo je popsuc przy
    > sciaganiu/zakladaniu przelacznikow.

    A jeśli istnieją, to przy odrobinie samozaparcia idzie takie otwory
    samemu wywiercić.

    de Fresz

  • 10. Data: 2011-06-22 12:20:15
    Od: Ryba76 <jarek.janiszewski05@_NOSPAM_gmail.com>

    de Fresznapisal

    > A jeśli istnieją, to przy odrobinie samozaparcia idzie takie otwory
    > samemu wywiercić.

    Wszystko ładnie pięknie ale chodzi mi o znalezienie kierownicy rozmiarów
    oryginału ale cenie zamiennika :)
    Ktoś zmieniał kierę w ZR-7 na jakiś konkretny model???