    From: "qwerty" <q...@p...fm>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Jaka karta WiFi na PCI do Linuksa?
    Date: Sat, 2 Oct 2010 21:00:42 +0200

    Użytkownik "jeo stancey" napisał w wiadomości grup
    5g2000yqm.googlegroups.com...

    Jaką kartę WiFi z bezproblemowym wsparciem przez jądro Linuksa ktoś by
    mógł polecić?
    Jak NAJTAŃSZA, tylko do rutera domowego w celach internetowych.
    I taka żeby bez kłopotu dało się ją gdzieś kupić.

    Jak się miałem okazję przekonać to ważne co sie wybierze. Raz bez
    zastanowienia kupiłem w sklepie: TL-WN350G
    nie dość, że nie było szansy tego uruchomić pod Linuksem to także
    ZAWIESZAŁA system pod windowsXP. Potem wyczytałem w różnych forach, że
    to znane problemy z tą kartą i, że ponoć ciężko ją zmusić do
    działania...

    Obojętnie, czy będzie na broadcom, czy atheros. Pamiętaj, aby odpowiednio
    skonfigurować.