  • Data: 2010-10-04 23:30:07
    Temat: Re: Jaka karta WiFi na PCI do Linuksa?
    Od: vDon <v...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    jeo stancey wrote:

    > Sterowniki (do MSwindows) są standardowo dostarczane przez producenta,
    > nawet w pudełku z kartą wifi jest CD. Przeszukałem cały internet i nic
    > innego nie udało się znaleźć, co najwyżej poprzednie wersje tych
    > sterowników. Problem więc chyba nie w sterownikach jest?

    Mało prawdopodobne. Ale zawsze możesz spróbować najnowsze stery pod
    Windows, tak na wszelki wypadek. Znajdziesz je np. pod
    http://www.atheros.cz/ .

    > Czyli pewnie o TO TU chodzi! Ale co można z tym zrobić? Ponoć da się w
    > BIOSie poprzestawiać prerwania itp. Tylko szczerze pojęcia ni mam jak
    > się do tego zabrać?
    > Albo w ogóle wcześniej jakoś zdiagnozować jakimś programem które
    > przerwanie jest przedmiotem konfliktu i którego składnika sprzętu
    > dokładnie?

    Najprościej - spróbuj "powachlować" kartą po dostępnych slotach PCI.
    Konflikty przerwań przy kartach WiFi na tym złączu niestety się
    zdarzają. Dużo zależy od płyty głównej, sposobu "rozparcelowania"
    przerwań między konkretne sloty, ich współdzielenia. Warto przestudiować
    manual pod tym kątem. Powodzenia!