  • Data: 2010-10-02 19:48:40
    Temat: Re: Jaka karta WiFi na PCI do Linuksa?
    Od: jeo stancey <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Oct 2, 8:29 pm, Maciej Browarczyk <m...@N...org>
    wrote:

    > Przeciez TL-WN350G jest na Atherosie i dziala na 100% pod Linuxem. Po
    > prostu trzeba potrafic skonfigurowac.

    "potrafić" czyli JAK? Ja mam Gentoo i się namęczyłem, cały dzień mi
    poleciał na darmo bo i tak się nie dało.

    > O problemach pod Win tez nie
    > slyszalem, uzywam TL-WN551G i nie ma zadnych problemow.

    Proszę, takie coś jak tu:
    http://forums.whirlpool.net.au/forum-replies-archive
    .cfm/783786.html

    ja też miałem - po paru sekundach od pojawienia się sieci natępuje
    DEEPFREEZE i tylko twardy reset.